úterý 4. prosince 2018

Anniversary Whopper, Burger King

10 Years Anniversary

Burger King dál slaví a já slavil taky. Slavil jsem kombinací barbecue omáčky, majonézy, smažené cibulky, slaniny a jalapeno papriček. Že vám to nepřijde slavnostní? No... mě taky ne.


Ale i klasika může překvapit, tak jdeme na to.


Takhle vypadá. Deset let Burger Kingu v kostce (oválu).


Tuhle novou housku jsem hodnotil už u Supreme Angus ze stejné promo akce. K Angusu se mi moc nehodila. U Anguse za půlku výplaty čekáte jen to nejlepší a nejprémiovější. Tahle houska je lehce nadprůměrná, strašidelně žlutá a levný suroviny z ní čiší na metr daleko. Taky mi tentokrát přišla dost suchá. Ale i tak je o triliardu procent lepší než ty předchozí Whopper housky, který se rozpadly po špatným a malinko vulgárním pohledu. Takže pokrok. To určitě. Ale i tak je pořád co zlepšovat. Zvlášť po ochutnání fantastické housky z Nightmare King. U něho Burger King ukázal, že housky pro civilizovanější část Evropy umí. Tak proč by to nešlo natrvalo i u nás?


Zbytek surovin nikterak nepřekvapí. Maso ujde. Kouřová chuť je dost výrazná. Maso není zbytečně vysušený a na fast foodový poměry jedno z těch lepších. Je užší než u konkurence, ale je přes celou housku. Na mase jsou dva plátky čedaru. Díky většímu množství sýra jde krásně cítit a chuťově se projeví ve větší části sendviče. A kombinace kouřovýho masa a tučnýho, středně výraznýho sýra je super. O tom žádná.


Majonéza a barbecue omáčka je kombinace ohraná jak vtipy o Halininých dietách. Slanina je trochu umělá a nepřirozená. Jalapeno papričky příjemně pálí, pokud je máte zrovna v puse. Taková trojka z desíti. Salát. Salát. Trochu bych se pozastavil u rajčat.


Dostal jsem dva kousky rajčat. Spodek rajčete a vrch rajčete. Moje spolusedící spoluochutnávačka dostala dva krásný plátky. Já spodek a vršek. Asi karma. No alespoň bubáka vykrojili. To chválím. Další surovina byla smažená cibulka. Ta byla cítit všude tam, kde zrovna byla. V mým případě druhá půlka sendviče.


Zdá se vám recenze doteďka taková nějaká neutrálně nijaká? A máte pravdu. Stejně tak ten sendvič. Jde tam cítit maso se sýrem. Slanina. Jalapeno. Smažená cibulka. Barbecue omáčka. Zelenina. Ale celkově je to taková trochu nuda. Těžko říct, jestli si s vymýšlením Anniversary Whoppera dal někdo opravdu záležet nebo se prostě vzaly oblíbený suroviny a hodily do jednoho sendviče. Není špatnej. Dostanete přesně to, co si objednáte a co čekáte. Cena je 119 korun samostatně a 169 korun v menu. Cena za menu je přestřelená. Hranolky plus pití za padesát korun je prostě dost. Ale 119 korun za sendvič je na Burger King celkem normální cena. Klidně ho zkuste, pokud se vám zalíbil. A pokud vás nějak extra nezaujal, tak ho klidně nezkoušejte. Nepřijdete o žádnou pecku desetiletí...

Žádné komentáře:

Okomentovat