neděle 23. prosince 2018

BBQ Pulled Pork, Subway

Na Vánoce je třeba klid, tak sem hodím ještě jeden rest, co jsem tuhle zbaštil a o kterým jsem chtěl něco napsat. Určitě jste si všimli v Subway "novinky" BBQ Pulled Pork. Proč ty uvozovky? Pokud jste šli okolo Subwaye poslední snad tři měsíce, tak jste tam BBQ Pulled Pork potkali. Ale jen o samotným novým mase v bagetě tahle recenze nebude. Odvážně jsem šlápnul do neznáma a zkusil jejich flatbread.


Jak už to u recenzí o Subway bývá, jsou naprosto zbytečný. Stejně si každej nechá naházet suroviny dle svýho gusta a má úplně jinej zážitek. Já se většinou snažil držet obrázku, abych byl alespoň co nejblíž zážitku, o kterej se Subway chce podělit. Ale ty jejich koprový okurky? Ty ať si strčí tam, kam ani Česká pošta nejezdí. Takže jsem volil následovně. Flatbread, BBQ Pulled Pork maso, strouhanej sýr, salát, rajčata, červená cibule, BBQ omáčka, sůl a pepř. A v menu se sušenkou s bílou čokoládou a malinama. Ta je mimochodem fantastická.


Zpátky k bagetě. No k bagetě. K flatbreadu. K sendviči. To zní nejlíp. Zpátky k sendviči. Tenhle sendvič, ve flatbreadu, se hrozně špatně jedl. Ale hrozně. Jíst to od shora dolů, jako normální bagetu, to prostě nejde. Celý by se vám to vysypalo. Začal jsem z levýho otevřenýho rohu, pak z pravýho otevřenýho rohu, pak jsem jedl odprostřed tu otevřenou stranu. A pak tak nějak kde to zrovna šlo. Celej jsem se zaprasil a omáčku jsem měl od ucha k uchu. A nejen omáčku. I blaženej úsměv! Jejich flatbread mě dostal. Má dvě chutě. Superchuť bílé megalepkové mouky a sůl. Je to taková slaná lepková mana. Celiaky by to zacpalo na deset let, ale pro milovníky bílých pečiv jasná volba. Je to takový to pečivo, do kterýho dostanete pravej Gyros v Řecku. A co si budeme povídat, někdy si to pečivo člověk vychutná víc jak obsah.


To ale neplatí u Subway! Tady si vychutnáte i obsah vašeho flatbreadu. Nejvíc bych vypíchnul to jejich barbecue trhaný vepřový. Je super. Ucítíte nejen pořádně silnou chuť masa, ale i chuť zajímavýho barbecue koření. Je to pěkně vyladěný a sendvič dělá čest svýmu jménu. A když se tohle kombo spojí s jejich dost sladkou, trochu nakyslou a malinko jemně pikantní barbecue omáčkou, symfonie chutí je na světě. A to není všechno. Každej koncert klasické hudby raz za čas ozvláštní třísknutí pochodové činely. A v naší symfonii chutí od Subway tuhle práci udělá strouhanej sýr. Chuť roztavenýho sýra v hroudě vepřovýho masa je další pecka, na kterou rád vzpomínám.


Salátu jsem měl v sendviči víc než obvykle a bylo to super. Alespoň konečně můžu tvrdit, že jedna z mých fotek vypadá celkem zdravě. Cibulka se k barbecue masové kombinaci hodí taky. Rajčata taky. Sůl a pepř pěkně dochutil zeleninu. Zkrátím to. Tenhle sendvič od Subway byl pecka. Taková pecka, že bych ho vyšoupnul v mým pomyslným žebříčku i nad pár burgerů. A nemalou zásluhu v tom mělo i výborný pečivo. Pokud ještě BBQ Pulled Pork v Subway zahlídnete, zkuste ho. Průměrný čtenář mýho blogu, čiže velmi nadprůměrný člověk jako takový, si určitě pochutná.


Jediný reálný mínus tohodle sendviče (kromě celýho obličeje od omáčky) je cena. V ostravským Futuru za něj chtěli 99 korun za 15 centimetrů. Na menší hlad/normální oběd to stačí, na větší si připravte nějakých 170 korun. Mně těch 15 centimetrů a sušenka k tomu stačila. Ale znám spoustu lidí, pro který by to byla maximálně větší svačina. Každopádně pokud máte rádi trhaný maso, Subway a dávku slanýho lepku, BBQ Pulled Pork ve flatbreadu je to pravý pro vás!

Žádné komentáře:

Okomentovat