neděle 18. listopadu 2018

Twister Italian, KFC

Bella Italia!

"Co nastane, když se srazí Twister s parmezánem? Parmageddon! Bát se ale nemusíte, spíš se těšte na tuhle parádu s našimi kuřecími stripsy, originální buttermilk omáčkou, salátem, rajčaty, rukolou a hoblinami italského parmezánu!" 

Další popisek tak blbej, že ho nemám nejmenší problém dát sem na blog. I když armageddon připomínal spíš minule recenzovaný Panini Italian. Na další italskej kousek jsem se tak musel docela dlouho přemlouvat. Nová buttermilk omáčka mě ale zaujala natolik, že jsem si ji nechtěl nechat ujít. Tak jdeme na to.


Kuře, rajčata, salát, rukola, parmazán a buttermilk omáčka v tortille. To zní fajn. Zní to tak moc fajn, že jsem se hodně bál, aby to obsluha nějakým způsobem nepokazila. Naštěstí měla tu lepší chvilku a dostal jsem přesně to, co tam má být. Malý bezvýznamný plus pro český lid dělající obstojně svoji práci má KFC doma. Teď jen jestli dostane to větší a významnější plus lid polský, kterej s podobnýma labůžo výmyslama oblažuje naši republiku.


Prve musím pochválit nabitost Twisteru. Maso bylo odshora až dolů. Maso bylo čerstvý, křupavý a pálivý jak hořící indická kuchyně. Nevím, čím to je, ale kuřecí kousky v centru Ostravy jsou pikantnější než všude jinde. Hot Wings jakbysmet. Ale to já rád. Tak to má být. Takže maso a jeho množství má za mě palec nahoru. Další asi nejvýraznější surovinou byla nová buttermilk omáčka. Buttermilk znamená podmáslí. Co má podmáslí společnýho s Itálií netuším. Sehnat dneska podmáslí v normálním obchodě je téměř nemožný. Všude samý kysaný podmáslí a'la kyška, ale klasický podmáslí nikde. Horko těžko si tak někdo vybaví jeho chuť. Pokud mě paměť nešálí, tak bývalo skoro průhledný a malinko nasládlý. Jinak to žádnou silnou chuť nemělo.


Buttermilk omáčka v podání KFC je taky trochu nasládlá. Je to taková trochu nasládlá majonéza. Pořád má kyselý tóny majonézy, ale ta sladkost se tam taky neztratí. Je perfektně vyvážená. Má parádní konzistenci  A je dobrá. Hodně dobrá. Něco mi pořád připomínala, ale za celou dobu jedení sendviče jsem si ji nedokázal zařadit. Jestli to bylo to podmáslí těžko říct. To jsem měl naposled tak dvacet let zpátky. Rozhodně si ale dobře rozumí jak s pikantním kuřetem, tak se zeleninou.


A s parmazánem. Přesně tak. V Twisteru Italian se dokonce prosadí i parmazán. Začal jsem ho vnímat až od půlky tortilly a hlavně dole jsem ho měl celkem kopec. Po jeho samostatné ochutnávce můžu potvrdit, že to byl opravdu parmazán nebo jeho nějaký sýrový siamský dvojče. Silná chuť parmazánu a kuře tvoří docela zajímavou a překvapivě lahodnou kombinaci chutí. K tomu rukola, salát a rajčata. Rukola je taky chuťově silná a pokud ji máte rádi, rozhodně její chuť v kombinaci všech surovin uvítáte. Do toho všeho zajímavá omáčka...


Twister Italian patří mezi ty lepší variace Twisteru. Je to příjemná změna a pokud se v kuchyni nešetří surovinama, tak je to celkem pecka. Twister Italian je o něco lepší jak originální Twister. Na Mega Pocket nemá, to ne. Ale pokud si chcete užít trochu zajímavé omáčky, pikantního kuřete a parmazánu, tak Twister Italian je volba přímo pro vás. Já ho rád ochutnal a docela dost možná si ho dám ještě jednou. Teda pokud mě někdo ujistí, že Mega Pocket opravdu zůstává ve stálé nabídce a za chvilu nezmizí... Cena Twister Italian je 99 korun samostatně a 139 korun v menu. Cena je to podle mýho názoru odpovídající. Parmazán něco stojí a novou omáčku taky musel někdo vymyslet. Víc takových novinek bych si nechal klidně líbit...

Žádné komentáře:

Okomentovat