neděle 26. listopadu 2023

Sir Bacon Chicken Pocket Wrap, Burger King

Sir Bacon ><

Vážený pan slanina! Nebo pan Slanina? Nebo snad paní Slaninová? Vůbec. Když se řekne slanina, tak si představím jediný. Epic Meal Time a jejich až chorobnou úchylku ke slanině. A aby ne. Vypečená slanina je nepochybně ten největší důvod, proč se člověk prostě nemůže stát vegetariánem i kdyby po něm házel tofu ten nejsmradlavější dredař. Prostě ta zlatavá barva večerního sluníčka u moře, to křupnutí, tak božská chuť v tuku, to masíčko, vůně samotné matky přírody překapávané v prasátku. Ve Vesmíru je určitě spousta krásných míst, ale pokud tam není slanina, nikdo tam stejně nebude chtít nikdy bydlet. Leda tak hipíci. A Burger King, nám všem milovníkům slaniny, udělal nebetyčnou radost a přinesl akci s názvem Sir Bacon, která mluví sama za sebe.


A protože se snažím jíst zdravě, tak jsem si vybral variantu kuřecí a v tortille. Jen samý vybraný dobroty, který přece nemůžou nikomu ublížit. Sir Bacon Chicken Pocket Wrap obsahuje smažený cibulový kroužky, smažený obalovaný kuřecí maso, spoustu vypečené slaniny, sýr čedar a Chilli Cheese omáčku. Opravdu urozená kombinace.


Burger King umí motat wrapy. McDonald's se snaží o wrapy už spousty a spousty let a pořád to není nic víc než parodie na tortilly. Burger King začal dělat wrapy relativně nedávno a skoro všechny jsou prostě peckovní. Nešetří na náplni a dostanete tak nabitou pšeničnou placku, že byste s ní mohli vysklít okno. Je to jízda od prvního kousnutí až po to poslední. Tímhle bych chtěl poděkovat ostravské pobočce v Nové Karolině, kde to prostě umí.


A teď jdeme na samotný obsah wrapu. Hned po zakousnutí na mně zaútočila chuť kuřete, chuť cibulovýho kroužku, chuť tortilly a chuť čedaru. Pěkná kombinace a cítit bylo přesně to, co jsem měl v puse. To nelze jinak než pochválit. A pak se to stalo.


V dalších kousnutích se začala přidávat Chilli Cheese omáčka a hlavně opravdu poctivě vypečená slanina a byla to slast. Slastná jízda slastiplných slastí. Krémová, extrémně neumětele umělá lehce pikantní sýrová chuť. Slanina všech slanin. Vypečená jako ranní obláčky na dovolené. Do toho to maso, sýr, cibulový kroužky. Samý smažený dobroty. Mňam. Moje pusa brečí. Pláče štěstím.


Baštit Sira Bacona Chicken Pocket Wrapa je slast. Je to privilegium. Fast food ve své nejčistší niterné podobně. Přežíračka jako prase, chcete-li. Asi to nemá cenu nějak dál víc rozepisovat. Pokud vezmete řízek, naplácáte na něho vynikající Chilli Cheese omáčku, šoupnete k němu spoustu vypečené slaniny a cibulový kroužky, nemůžete udělat chybu ani kdybyste ten den dvakrát šláply do lejna. Sir Bacon Chicken Wrap se povedl. Povedl se tak, že vás prostě zase bude bavit život. Samozřejmě za předpokladu, že nemáte nic proti jedné jednotlivé surovině, protože je ucítíte opravdu všechny.


Tahle jízda vás vyjde minimálně na 159 korun. Já si ho dal s novýma bramborovýma Včkama v menu se sladkokyselou omáčkou a platil jsem 264 korun. To je hodně. Je to opravdu hodně na jídlo ve fast foodu a ať se mě někdo nesnaží přesvědčit, že to není hodně. Ceny základních surovin v obchodech pomalu klesají, energie jsou oproti minulýmu roku skoro na polovině, benzín i nafta letí taky dolů. Ale zlevnění ve fast foodech ne a ne přijít. Halt se dělají fronty i za tyhle ceny, takže nám asi zůstanou.


V případě Sir Bacon Chicken Pocket Wrapu jsem ale rád, že jsem hrábnul hluboko do kapsy, protože opravdu dlouho jsem si takhle nepochutnal ve fast foodu. Hlavně ten pocit, že starej dobrej fast food je zase zpátky a konečně se řetězce nepředhání v tom, kdo zaleze hlouběji veganům kontrolovat klky. Ze srandy jsem projel pár let do minulosti na svým blogu, abych našel, kdy jsem naposledy byl odvařenej z nějakýho jídla v klasickým fast foodovým řetězci. Kromě zjištění, že lahev vodky, kterou používám do rubriky Tatabazar, mám snad čtyři roky, a kromě zjištění, že podle Babici vařím víc, než by průměrná stále živá osoba asi měla, tak naposledy jsem si ve fast foodu na novince opravdu pochutnal v roce 2021 na Wrapper Cheeser. A to už je nějaká doba. Takže palec nahoru pro Burger King a palec nahoru pro Sir Bacon Chicken Pocket Wrap.


Palec nahoru taky za bramborový finger food, s kterým to Burger King taky ještě nevzdal a jako novinku si můžete k menu (za příplatek 10 korun) přihodit bramborový Včka. K nim jsem si přikoupil sladkokyselou omáčku. Včka musím pochválit. Krásně osmažený, křupavý, akorát osolený bramborový pohoštění. K omáčce jako dělaný.


Sladkokyselou omáčku pro Burger King vyrobila německá firma Kühne. Tolik k otázce, kam se poděl Heinz. Omáčky od Kühne můžete ochutnat mimo Burger King i v ČR. Nedávno jsem od nich kupoval pepřovou BBQ omáčku v Globusu a byla super. Jejich sladkokyselá omáčka, vyrobená exkluzivně pro Burger King, je skvělá. O něco kyselejší a přirozenější než ta od McDonald's. K bramborům se hodila a k takovým nugetám by se hodila asi ještě o chlup víc.

A nemám co víc dodat. Zašel jsem do Burger Kinga, zaplatil dardu peněz, ale odešel s úsměvem na tváři. Už se těším na příště. Jen to bude chtít počkat na další výplatu...

1 komentář:

  1. To je recenze, z které jde chuť na jídlo a zázrakem dokonce na fastfood. Voní mi tu vánoční cukroví a já mám chuť na maso. ;-) Díky

    OdpovědětVymazat