neděle 7. dubna 2024

Teriyaki Chick'n Pops, Burger King

TeriyaKing

TeriyaKing Chick'n Pops. Chick.. co? Pop. Co to. Moment. Mrknu do slovníku. Pop je "dát do frcu", "estrády", "zastavárna", "šampaňské", "taťka", "vklouznout" nebo třeba "přijít náhle"... Hm... Tak co si vybrat. Asi dát do frcu. Takže Teriyaki Kuřecí Dát Do Frcu. Jdeme na ně!


Burger King, poslední mohykán opravdových novinek ve fast food světě. Tak nějak. No rozhodně jeho akce chodí jako blesk z čistýho nebe a vzhledem k cenovým kolotočům konkurence už ani tak nevyčnívá svoji předražeností. Momentálně se tam usadila akce TeriyaKing, kde si můžete dopřát pomerančovou Teriyaki omáčku v kombinaci s čímkoliv, co tam máte rádi. Hovězí, kuřecí, kytičky, wrap... Mě zaujala ta pravá novinka, Chick'n Pops.


Takhle vypadá ta střední porce. V zátiší se Schwipp Schwappem a středníma hranolkama. Vtipná trhací krabička zaujme každou slečnu, co mívala ráda má mě rád, nemá mě rád během škubání kopretiny. Nás borce spíš zaujmou lepivý kulky uvnitř. Hned jsem jednu napíchnul a ochutnal.


A hned zkraje se dostavily dost rozporuplný pocity. Jako kuře není špatný. Burger King se dušuje, že se jedná o 100% kuřecí prsní maso. Silná to slova. Já bych to viděl tak na 99% plus koření, ale budiž. Každopádně hmota koule uvnitř chutná jako kuře. Namletý kuře. Jednou mi i cosi křuplo v puse, takže o ručně vyřezávaný bio kuřátko tady nepůjde. Spíš o nějakou velkovýrobnu kuřat, kde jim prsa seká nějakej automat, když kuře visí za nohy hlavou dolů na pásu jak ve fabrice. Jestli jsou v tom jen prsa nebo i jiný části kuřat netuším, ale ke starýmu dobrýmu kuřecímu separátu to má daleko, takže za mě fajn. Každopádně kvalitou hmoty je konkurence popředu.


Omáčka je super. Lepivá, sirupovitá, sladká, nakyslá, ovocná, středně pomerančová, míň sójová a taková dost exotická. Dost nejspíš je to ta samá, co občas dostanete v KFC. Díky sirupovité konzistenci omáčka proteče až dolů a více či méně lízne snad všechny koule. Takže maso OK, omáčka super, proč teda rozporuplný pocity?

Strouhanka! Nebo čím jsou ty koule obalený. Chuťově opravdu zvláštně neutrálně nijaká, unylá a staře odpudivá strouhanka. Nejde v tom cítit žádný koření, ba ani sůl. Jen staroba. Takřka hned to ve mě evokovalo můj zážitek s All you can eat v Asia Buffet. Samozřejmě to nebylo až tak příšerný, ale je to obrovská škoda. Maso celkem ujde, omáčka je fajn, ale celkovou chuť každé jednotlivé koule se snaží utlouct opravdu nepovedenej obal. Kde udělali soudruzi chybu?


Po letech bádání a průzkumu krabičky jsem se odhodlal odtrhnout nedbale nalepenou nálepku, kde na mně vyskočil slogan německýho Burger Kinga "Rühr mich!", který podle všeho frčel v roce 2021. Jestli jsou z té doby i Chick'n Pops netuším, ale vůbec bych se nedivil. 

Poměr cena množství pak kupodivu celkem ujde. Za střední porci chtějí 109 korun a koulí tam bylo celkem dost. V kombinaci s dubnovým Whopper Jr. Menu za 99 korun se středníma hranolkama a bezedným kelímkem to je celkem slušnej oběd za 208 korun, což je na Burger King pohodová cena. Doporučit Teriyaki Kuřecí Estrády ale můžu jen fandům do fast foodů, protože obyčejný lid tohle zažít asi nemusí. Tak snad to bude příště se strouhankou z Chicken Fries, který se jim kdysi celkem povedly. Do té doby jsme odkázáni na lepivý koule se stařeckým šmrncem.

3 komentáře:

  1. Já bych do toho názvu přidal ještě jedno o

    OdpovědětVymazat
  2. Aha takže nejsem jediný kdo si dělá v postmixech Schwipp Schwapp! Vždycky na to každý čumí, že co to kurva dělám než to vyzkouší!

    OdpovědětVymazat