čtvrtek 31. března 2022

Hovězí Tacos, Los Capolitos

Dnes si dáme soutěž. Soutěž, na jejímž konci se dozvíte, kde si můžete zajít na dobrý mexický jídlo. A to bude i vaše výhra. Nová znalost. Informace. Informace, kterou ani samotnej Einstein neměl v hlavě. A to něco znamená!

Soutěžní otázka zní: "Kde si můžete dát tyhlety krásný hovězí tacos?"


V Los Capolitos! Zrovna tyhle jsou z fast foodové pobočky ve Frýdku. Kousek od Místku. A jsou geniální! Lehce křupavá kukuřičná placka naplněná kořeněným trhaným hovězím masem je přesně to, co si chcete dát. Věřte mi. A k tomu si můžete vybrat kopec dalších surovin z pultíku dole. Vypíchnul bych hlavně nakládanou cibulku, která byla naprosto geniální. K tomu nějaká ta kukuřice, rajčata, koriandr, sýr a prostě co chcete. Nebo spíš co zrovna mají. Těsně přede mnou dobrali avokádo, takže zrovna to jsem si dát nemohl. Ale jinak jsem si nechal naložit všechno. K tomu středně pikantní salsu, kterou pro ně mimochodem dělá čilikrál Gaston. A dostal jsem na talíř tak krásný jídlo, že člověk ani neuvěří, že obědvá ve food courtu obchodního centra.

A ta chuť! Cítit bylo doslova všechno a v puse máte nefalšovaný mexický Mardi Gras. Hovězí chutná jak po mase, tak po koření. Zelenina je čerstvá, doplňuje ji koriandr. Nakládaná cibulka je nakyslá, nepalčivá a krásně cibulová. Trocha sýra. Všechno dokresluje středně pikantní salsa. Středně pikantní podle Gastona. Já bych to nazval docela dost pikantní salsou. Taková osmička z desíti. Kupte si pití. Prostě bomba. Nezapomeňte ale jíst rychle, protože všudypřítomný tekutiny vám začnou rozmáčet samotný tacos. Což vůbec nevadí, ale jen ať to víte. Taky to bude asi důvod, proč si tacos můžete dát jen na pobočkách. Nerozváží je.

Cena je vyšší. Za tři tacos dáte něco přes dvě stovky. Pokud si to dobře vybavuju. Ale dostanete pořádnou porci zdravýho junk foodu, kterej stojí za každou korunu. To vám přísahám. Nemám co víc dodat. Pokud vám mexický chutě nejsou cizí a půjdete okolo jedné z mnoha poboček, určitě zavítejte dovnitř. Burrito, který jsem měl pár let zpátky, bylo fajn, ale jsou to až tyhle tacos, který mě chytly za srdíčko. Čerstvý, chuťově silný, vyvážený a rychlý jídlo. Asi tak nějak by měla vypadat budoucnost fast foodů. A já sem pro...

Žádné komentáře:

Okomentovat