středa 16. března 2022

Naplněný chlebíček

 TATABAZAR 

Dámy a pánové, našel jsem svatej grál špatných receptů. Krále rubriky Tatabazar. Rubriky, která byla založena, aby pokořila a denacifikovala Mimibazar, jehož podoba s rubrikou Tatabazar je čistě náhodná. Recept jsem našel náhodou, když jsem pročítal vrchol české literární tvorby, časopis Pošli recept. Teď už dělají jen výběry toho nejlepšího, ale kdysi když jste něco uklohnili, vyfotili to, vyfotili sebe, napráskali jste kde bydlíte a otiskli vás, tak jste dostali pětikilo. A paní Ivana tomu nasadila korunu. Nasadila korunu celé rubrice Tatabazar. Geniálnější recept snad už ani nejde najít...


No úplná mňamka! Vezmete chleba. Nařežete skoro ke konci. Nacpete do něj junior, slaninu, eidam a hermelín. Potřete bylinkovým máslem/olejem s česnekem. Posypete nastrouhaným sýrem. Zabalíte do alobalu, kterej jste taky vytřeli olejem a pečete v troubě na 200°C asi dvacet minut. Pak otevřete a doděláte na kůrčičku. Geniální. GENIÁLNÍ!





Výsledek sice za moc nestojí a moc se to nedá žrát, ale to genialitu receptu nikterak nesnižuje. Ba právě naopak! Určitě vyzkoušejte. Větší pecku už nikdy neochutnáte. A já tímhle konečně můžu skončit s psaním blogu, protože to nejlepší již bylo nalezeno, ochutnáno a není se kam dál posouvat... Ať žije Naplněný chlebíček!

3 komentáře:

  1. To bude opravdu už konec? Nestraš, už to čtu v dalším příspěvku a dost mě to děsí. Co budu o čtvrtcích mezi přednáškami číst? Co budu jako študý chudent vařit? Co budu ochutnávat, až dojedu za známými a příbuznými na Moravu... Nebo kamkoliv jinam? Když bloggerské eso skončí? Není to jen předčasný apríl?

    A pokud ne a rozhodnutí je definitivní, fakt jsem to tu měla ráda. Vyjadřovala jsem se výjimečně a málo, ale četla jsem pocitově každou recenzi v posledních asi 5 letech, a každou další, ke které se mi podařilo nějak dostat skrz odkazy nebo archiv. Tvůj humor je perfektní, stejně jako slovní obratyd, recenze fastfoodových novinek mi pomohly, jestli má smysl to ochutnat, a navíc jsem si v průběhu let zjistila, že máme zhruba podobnou toleranci palivosti, takže jsem si skrz tebe i zjišťovala, která paliva omáčka je pro mě ideální. :D

    A Tatabazar je taky skvost.

    Co na to říct víc, bavila jsem se tu královsky a budu doufat, že věty o konci nejsou definitivní. Ale pokud už tě to nebaví, nemá smysl to dělat na sílu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Plísňový sýr není hermelín, ale niva ne? Dojebat takovýto recept, no bravo! :D Jinak by to byla určitě dokonalá pochutina!

    OdpovědětVymazat
  3. No taky doufám, že tohle není konec blogu. Jsem věrným fandou od samejch začátků a doufám, že to tu budu číst ještě hodně dlouho.

    Tak neblbni a vytrvej.

    OdpovědětVymazat