pondělí 18. dubna 2022

Matcha Tea Coconut Latte, Starbucks

Zelené Secret Menu

Nedávno jsem jednomu kámošovi zapnul počítač a vyskočila tam na mě rubrika Expresu Jen Pro Muže. Taková rubrika plná bradavek a pokleslýho humoru. Občas tam... vlastně ten kámoš tam zjevně občas leze. No a jak to na mě vyskočilo, tak jsem automaticky okamžitě scrolloval dolů, abych nějakou náhodou nezahlídnul nějaký prso. No a dole byl inzertní článek na Secret Menu ve Starbucks. Článek byl plnej klasických reklamních keců, nikde žádná bradavka, ale zaujaly mě ty promo obrázky. Tři obrázky, který dohromady nedávají žádnej smysl, jsou prvoplánově stupidní a skrývají v sobě neskutečnou sílu miliónu vlastních příběhů. Posuďte sami ZDE.

Samozřejmě jsem si pro vás připravil vlastní triptych. Hlavní roli si střihla ta paní ve vytahané košili z osmdesátek s modrýma nehtama. Je to takovej spíš slovní a grafickej průjem. Příběh plnej trapnýho humoru. Tak trapnýho, že vyhlašuju soutěž! Pokud vymyslíte něco lepšího a vtipnějšího než já, což by neměl být problém ani pro kus prošlé šunky, tak mi to pošlete na email nebo vložte někde na internet a ten nejlepší triptych tady zveřejním. A zůstane na internetu navždy. Všem je jasný, že tenhle blog se za chvilku (počítám tak za dalších 11 let psaní) stane součástí českýho Webarchivu a váš nápad může být jeho součástí. A to je nabídka, která se neodmítá. Samozřejmě je tu možnost, že nikdo nic nepošle. I s tím se počítá. Pak si alespoň užijte můj grafickej průjem a následnou recenzi na to nejvíc hipsterský pití, který jsem kdy prohnal mojí trávicí soustavou.




Po podobné reklamě jsem si Matcha Tea Coconut Latte nemohl nechat ujít. Nasoukal jsem se do svých nejvíc skinny džínů, co jsem doma našel, a hurá do Starbucks. Šel jsem z rodinou, takže na zádech jsem nesl děcko a teda dlouho jsem si nikde nepřipadal jako naprostej důchodce. Tuhle po mě chtěli občanku při koupi pár piv, ale ve Starbucks sem už už hledal skleničku na zuby. Větší koncentraci mladých lidi sem naposled zažil akorát ve školce. Jako správnej důchodce jsem si musel objednat pomocí telefonu, protože čtyřslovnej název už je na mě moc. Každopádně svoje Matcha Tea Coconut Latte si můžete objednat buď v teplé nebo v ledové verzi. Já chtěl přesně tu z reklamy, takže jsem šel po ledové. A dostal jsem tohle.


Zajímavý pití, který mi záviděli všichni hipsteři okolo. Tuplem po tom, co zaslechli spojení secret menu. No a jak to chutná? Překvapivě výborně. Nejvíc jde cítit matcha prášek. Koncentrovaná chuť zelenýho čaje. Hodně hořká. To ale parádně doladí sladká chuť kokosu z kokosovýho mlíka. Samotnou kávu jsem tam necítil vůbec. Asi tam někde byla, ale dobře schovaná. Každopádně kombinace matcha čaje a kokosovýho mlíka je opravdu zvláštní, neřkuli extrémní. Jedno z nejzajímavějších pití, co jsem kdy pil. Ke kávě to mělo daleko, ale to při pohledu na obsah kelímku asi nikoho nepřekvapí. Šlehačka nahoře mi přišla jako taková ta levná ze spreje. Ale vlastně čemu se divím, však právě ty levnější jsou ty veganský z oleje. Dodala další přidanou sladkost a spíš než jako u pití kávy si budete připadat jako u baštění dezertu.


Matcha Tea Coconut Latte hodnotím kladně. Bylo to celkem fajn pití a co mě se týče, tak spojený se zážitkem ze samotné objednávky. Už dlouho jsem nebyl víc mimo moji komfortní zónu než v epicentru všech ostravských hipsterů. Cena za střední (Grande) verzi je 149 korun. To bude asi to nejdražší český kafé v moji historii, ale od Starbucks jsem něco podobnýho očekával.

PS: Návštěvu Starbucks si užil i zbytek rodiny. Manželka si objednala horkou čokoládu. Dostala na výběr mezi Classic a Premium. Rozdíl je podle paní za pokladnou v tom, že Premium je z takovýho prášku a měla by být o něco lepší. No manželka zvolila Classic. Po kratší procházce lesem následované tou nejrychlejší jízdou autem po městě, prudkýma brzdama u baráku, sprintem po schodech a velkolepým Grande nášupem do záchoda vám mám od ní předat vzkaz. Rozdíl mezi Classic a Premium je nejspíš akorát v tom, že z Premium se nepose*ete. :) Jó hipster těžkej život má.

Žádné komentáře:

Okomentovat