středa 24. listopadu 2021

Veggie Wrap, McDonald's

Konečně Veggie, co chutná skvěle

(tvrdí McDonald's)

Na vysoké jsem studoval mimo jiné matematiku, takže jsem vlastně takový matematik a společenský reformátor. A jakožto takový společenský reformátor se prostě musím vyjádřit k palčivým tématům dnešní společnosti a světa, ve kterém žijeme. Dnes jsem si vybral maso. Prosím, nepodléhejme manipulacím a hrozným nátlakům. Nesmíme podlehnout tomu hroznému tlaku na jedení masa, které ničí budoucnost našich dětí. Nesmíme kvůli našim strachům připustit, abychom hazardovali s budoucností našich dětí, abychom hazardovali s našim zdravím. Dejme si raději něco Veggie, třeba Veggie Wrap!


Veggie placku od McDonald's už jsem tu jednou rozebíral. To byl Veggie Burger. A pokud teďkom přijdete do McDonald's a chcete zkusit neozkoušené, tak moc možností nemáte. V mým případě zbyly možnosti přesně dvě. Veggie Wrap a Veggie Salát. Salát si nechám na časy horší. Horší z nejhorších. Takže se pojďme podívat na Veggie Wrap.


Dostal jsem klasiku od McDonald's. Tortillu prázdnou jak palice Daniela Pandy. Na rozdíl od Danovi kebule se ale v tortille něco skrývá. Sice dobře schovaný, až tam dule, ale je to tam. Najdete tam nasekanou Veggie placku, salát, nahrubo nastrouhanej sýr šedar a ranch omáčku. To všechno je zabalený v pšeničný tortille. Která je studená a lepí. Dost se divím, že tohle si McDonald's ještě nedokázal ošéfovat. Při pečlivým odlepování lepivé tortilly od papírové krabičky jsem se nemohl zbavit dojmu, že tohle už jsem někde zažil. V létě, taky tam dule... Nic extra zážitek.


Jakmile se smíříte s lepivou a studenou tortillou, tak vnitřek je relativně fajn. Salát je... salát. Rajčata jsou... rajčata. Veggie placka je hodně strouhankovitá, uvnitř zeleninová a sýrová. Chutná hlavně po tvrdé a bylinkové strouhance. Až v chuťovým pozadí placky je zelenina a jakýs sýr. V tortille ještě najdete čedar. Kvalitní čedar nakrouhanej na proužky. Kéž by tenhle sýr dávali i do sendvičů.


V tom všem zeleninovým a sýrovým maglajzu občas najdete ranch omáčku. Na tu jsem se docela těšil, protože minule ve Veggie Burgeru jsem ji měl kopec a celý jídlo tím získalo zajímavej nádech. Ve Wrapu jí bohužel šetřili a Wrap byl tak sušší a hlavně mu chyběla jiskra. Celý to bylo jen o zvláštní placce, hlavně o její strouhance. Občas salát, občas rajče, občas kvalitní sýr. Ale všehovšudy dost nuda. Kopec omáčky tam chyběl.


Verdiktem teda budiž to slovo nuda. Ta placka není špatná, ale abych si tenhle Wrap dával znova, to teda ne. A upřímně mi moc nelezou ani ty jejich kuřecí tortilly. McDonald's prostě ty Wrapy moc neumí. Nebudu ani komentovat to, že celej Wrap se mi v půlce rozpadl a jedl sem to jako bezďák zbytek gothaje na papíru u popelnice. Cena je 99 korun samostatně a 145 korun v McMenu. Menu mi přijde zbytečně přepálený, ale ten Wrap za stovku celkem chápu. Pro vegetariány zajímavá volba, o chlup zdravější než Veggie Burger, ale provedení pokulhává a radši bych volil ten burger. Pro masožravce pak nic, nad čím by měl někdo dlouho dumat. Za stejný peníze v McMenu seženete Single Big Tasty Bacon...

4 komentáře:

  1. Když má teď Mekáč ty ne zrovna nové novinky a dostala jsem chuť na fastfood, přišla jsem na chuť hovězímu pocket wrapu od burger Kingu. Někdy doporučuju. U nás stojí 99 Kč což je sice pořád trochu víc, zato to chutná fakt skvěle a aspoň mě to nasytí. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dodávám, teď čtu, že i veggie wrap stojí v Mekáči 99. A já měla za ti, že nestojí víc než 80. No jo, všechno zdražuje... Tak to za to ten hovězí z Burger Kingu fakt stojí.

      Vymazat
    2. Koukal jsem na něj. Zkusím. Díky za tip!

      Vymazat
  2. Jj, ten hovězí wrap si dávám u BK pravidelně, stačí single + sýr, jalapeňo a cibuli navíc.

    OdpovědětVymazat