pátek 30. dubna 2021

Bacon Burger, Maty's, Valašské Meziříčí

Vyskytnul se kavoni a burger z Valmezu na stejným místě ve stejnou dobu? Ano vyskytl. Konkrétně to byl burger ze stánku u Kauflandu, jakýs takýs Maty's stánek. A samozřejmě slanina nesmí chybět, takže výběr byl jasnej. A další recenze pro český lid obrážející východ republiky je tady!


Nebudu to asi nikterak protahovat, protože tohle byla naprostá klasika. Průměrná muzika za průměrný peníz. Hned po odklopení deklu mi bylo jasný, odkud vítr vane. Po prvním kousnutí do masa jsem si byl větrama jistej naprosto. Srovnáním obrázků z Facebooku a webu jisté společnosti rozvážející masa, housky a omáčky se moje větrný podezření potvrdilo a nevymluví mi ho ani všichni redaktoři Sputnik News. Je to tak. Maty's s přidal do rodiny Burger jako kráva. Kdo nezná, popíšu. Pokud vlastníte stánek, tahle firma vám prodá know how, recepty, grafiku a dováží suroviny. Vy nemusíte nic vymýšlet. Vy vyděláte, Burger jako kráva vydělá a zákazník dostane průměrně slušnej burger, kterej dostane i na desítkách dalších stánků po republice. Kavoni ale do stropu skákat nebude, protože ho nebaví baštit ty stejný hambáče pořád dokola.


Jakožto podnikatelé spolupracující s Burger jako kráva máte na výběr mezi dovozem čerstvýho nebo mraženýho masa. Já mám trochu podezření, že Maty's se vydal cestou mraženýho. Maso bylo bez šťávy a víc žvýkavý než masitý. Chuťově v pohodě a na stánek kdesi u Kauflandu to dokážu zkousnout. Chuť je pro mě pořád rozhodující. Zbytek složení byla slanina, cibulka, salát, nakládaná okurka, rajče a dresink. Salátu bylo málo (to mi nevadí), rajčat bylo celkem dost a cibule mohlo být víc. Kyselou okurku jsem taky skoro nepostřehl. Na zelenině by se dalo přidat.


No kvůli zelenině si burger ale nedáváte. Já jel po slanině. Slaniny bylo dost. Byla to taková ta klasická anglická slanina, kde máte spoustu masa, černý okraje a nakrájená je na tlustší plátky. Za mě super výběr. Bohužel s opečením si moc práce nedali (asi jsem moc nervózně poskakoval u stánku). Takže to byl spíš takovej Burger s anglickou než plnohodnotnej Bacon Burger. Tak jako tak palec nahoru za množství slaniny. Obří palec nahoru taky za omáčku. Na ceduli se nedočtete, jakej že dresink vlastně dostanete. Do Bacon Burgeru dostanete pepřovou majonézu. A dostanete jí hodně. Budete se koupat ve fantastické kyselkavé pepřové majonéze. Nejspíš jen díky ní tenhle burger ustál v mojích očích a pochutnal jsem si na něm. Jinak by to bylo jen sušší maso v tragické housce. 


Cena je krásných 99 korun. Za ty peníze stál. Teda pokud dostanete kopec slaniny a hodně dresinku. I tak vás ale z gatí nevystřelí. S láskou třeba vzpomínám na Bob's Burger stánek ve Frýdku, kde za ne o moc větší peníz dostanete čerstvý maso, parádní housku a domácí omáčky. To je stánek podle mýho gusta. Burger jako kráva / Maty's je fajn pokud máte hlad a jedete zrovna okolo. Ale že bych tam jel příště cíleně? Myslím, že ne, Time...

1 komentář:

  1. Tvl...jít na hambáč ke Kauflandu ve Valmezu, když máš na dosah ruky takové klenoty, jako Saily Burger nebo Polivar v Kopřivnici, grilované kuře v Mošnově...Tomu říkám promarněná šance.

    OdpovědětVymazat