pátek 9. července 2021

Rodeo Bacon King, Burger King

Pár minut zpátky jsem dopsal recenzi na jeden z nejlepších poměrů cena/výkon, kterej sem za poslední dobu potkal. A aby byl Vesmír v rovnováze a Vesmírní lidé mohli dál šířit lásku, je potřeba přihodit i pravej opak. A tak nějak je asi všem jasný, že v něm bude mít prsty Burger King...


Nechal jsem se (schválně) zlákat tímhle krásným obrázkem. A nebudu lhát. Nebylo to moje první Rodeo. Věděl jsem, že Burger King se nikdy nijak nevyznačoval snahou dělat burger jako na promo obrázcích. No i přesto mě pohled na rozbalenej Rodeo Bacon King prostě trochu zklamal. Suďte sami.


Maso o tloušťce myšího šourku, troška sýra, tři cibulový kroužky, slaniny, co by slepej dřevorubec na prstech spočítal a to největší zklamání, omáčka. Přesněji množství BBQ omáčky.


Jako není to žádná katastrofa. Podobnej obrázek burgeru od BK asi nikoho nepřekvapí. Proč ale nemůžou vzít pixlu té omáčky a pořádně naložit? Proč se nemůžou ty kroužky topit v parádně nasládlé, lehce kyselé a hodně uzené BBQ omáčce? Po zakousnutí do burgeru ucítíte trochu masa, trochu sýra a hodně majonézy. Majonézy bylo relativně dost. Asi jako jediné suroviny. Tři kroužky jsou málo. Slaniny bylo taky málo. Že byla dobrá celkovej dojem nějak extra nespraví. Korunu všemu narazí ta nejlacinější houska, jakou se kdy ve střední a východní Evropě podařilo vyrobit.


Nechápejte mně vyloženě špatně. Měl jsem i mnohem horší burgery. Ale tenhle byl zbytečně suchej. Člověk ho snědl, aby se naplnil spíš než aby si pochutnal a nedokážu si představit nikoho, kdo by si Rodeo Bacon King v tomhle provedení objednal znova. Dejte o dva kroužky víc, dvakrát tolik slaniny, naložte BBQ omáčky, až z toho bude kapat a bude to perfektní fast foodová krmě. Do té doby je Rodeo Bacon King jen bídná a suchá nuda.


S pytlíkem bramborových mřížek (který by byly fajn, kdyby je někdo osolil) a bezedným kelímkem mě tenhle oběd vyšel na krásných 209 korun českých... Jó kéž bych bydlel v Kopřivnici... Rodeo Bacon King nemůžu doporučit nikomu, kdo si na svůj oběd musí vydělávat sám. Určitě seženete lepší muziku za lepší nebo stejný peníze. I v samotným BK najdete lepší kousky...

PS: Pokud máte v ostravské Nové Karolině podobný zkušenosti a někde v okolí Ostravy jste našli pobočku BK, kde dělají perfektní a šťavnatý sendviče, dejte prosím vědět. Díky!

Žádné komentáře:

Okomentovat