středa 24. října 2018

Twister BBQ & Bacon, KFC

Blíží se nám památka zesnulých. Doba, kdy se vzpomíná na ty, co už nejsou mezi námi. A tak si i my zavzpomínáme. Zavzpomínáme si na Twister BBQ & Bacon, kterej nás nedávno náhle a nečekaně opustil. Ale kdo ví, třeba se jednou vrátí...


Twister Tropic mě absolutně nenadchnul. Suchá tortilla byla... no suchá tortilla. Proto jsem se na další novinku zrovna dvakrát nehrnul. A když už jsem se teda nahrnul, tak druhej den zmizne z nabídky. Normálně bych se na nějakou recenzi už neexistujícího produktu vyprdnul, ale Twister BBQ & Bacon mě zaujal. Aby ne. Je v něm pikantní obalovaný kuřecí maso, rajčata, salát, sýr, nachos, slanina, sýrová omáčka a barbecue omáčka. Věru neobvyklá kombinace.


O sýrové omáčce jsem neměl ani tušení. Buď o ní na webu nebylo ani slovo nebo jsem ji jen přehlídnul, ale první zakousnutí bylo opravdový překvapení. To se mi dlouho nestalo. Čekáte chuť barbecue a v puse máte místo toho silnou chuť chemickýho sýra. Je to taková ta omáčka, kterou dostanete v kině k nachos, pokud máte v sobě tu skrytou touhu chroupat cizím lidem do filmu a smrdět pod nos. Takže tu máme silnou chuť sýra. A dál?


Další silná chuť je chuť pikantního kuřete. Teda ani ne tak té slepice, jako toho pikantního obalu. Pikantní chuť vás, stejně jako u většiny produktů z KFCčka, bude provázet celou dobu jedení. A to je fajn. Pikantní kuře KFC umí. Další silnou chutí je chuť barbecue omáčky. Akorát sladká, akorát kyselá, akorát ovocná, nepikantní a hodně kouřová (sem se poděl ten ztracenej kouř od konkurence). No ale moment! To už tu máme tři silný chutě!


Je to tak. Ucítíte jak pikantní kuře, tak sýr, tak i kouř z barbecue omáčky. A dohromady je to takový... zvláštní. Chutě se k sobě z gastronomickýho hlediska nějak extrémně nehodí. Kdo by si taky koupil silně vyuzenej chilli chemickej sýr. Ale nějakým záhadným kouzlem se navzájem ani neperou, ani se nepřekrývají a každá si jede svoje vlastní bomby. Do toho tam máte spoustu rajčat, nějakej ten salát, chuť tortilly... a slaninu. Zajímavou, zvláštní slaninu. Když tak nad tím uvažuju, tak jsem vlastně od KFC slaninu neměl několik let. Podle historie blogu naposled v lednu 2016 v Grander Cheeseru. Slaninu má KFC takovu tu úplně obyčejnou anglickou. Chuťově docela výraznou, ale tahací a gumovou. Tady má konkurence navrch. No a ještě nachos. Ty se chuťově absolutně neprosadily, ale občas jsem v puse objevil tvrdší a nečekaný křupnutí, takže tam byly.


Když se mě zeptáte, jestli mi Twister BBQ & Bacon chutnal, tak vám řeknu, že ano. Ale proč? To nevím. Byla to ta chemická sýrová chuť? Byla to ta chuť barbecue omáčky společně se slaninou a kuřetem? Rajčata? Těžko říct. Tenhle Twister měl všechno. Doslova. Pejsek a kočička balili tortillu a ono se to dalo sníst. A musím podotknout, že tu vzájemnou kombinaci uzené barbecue omáčky a sýrové omáčky z hlavy dlouho nedostanu. Cena byla 139 korun v menu s hranolkama. Kdyby byl ještě v nabídce, tak vám jeho ochutnání snad i doporučím. Byla to taková správná prasárna. Bohužel nás už opustil. Pokud jste ho měli společně se mnou, zůstane nám alespoň ve vzpomínkách. Pokud ne, nezbývá než doufat v brzký oživení.

Žádné komentáře:

Okomentovat