sobota 31. prosince 2016

Maestro Oštiepok, McDonald's - rychlorecenze

A další nouzová rychlorecenze. Ostrava se dostala na seznam evropských velkoměst a díky tomu máme konečně McDonald's pobočku s novým objednávkovým systémem, kterej bude brzo (až na pár vyjímek) prý všude. Nu což teda. Velký svítící tabule mě vždycky přitahovaly a když si pomocí ní můžu naklikat obsah svýho oběda, stěžovat si nebudu. Co se čekání na jídlo týče, to po důsledných návštěvách a sledování personálu hodnotím následovně. Pro větší objednávky čekáte kratší dobu než předtím, ale pokud chcete jenom cheeseburger, počkáte si dýl než předtím. Já sem většinou ve skupině první, takže fajn. Samozřejmě musí být sehranej personál. Ze začátku se čekalo strašně dlouho na všechno, ale to se dá s přivřeným okem pochopit. Co se pochopit nedá je razantně snížená kvalita hranolek. Od novýho systému v ostravské Nové Karolině jsem tam byl asi pětkrát a pokaždé jsem dostal hranolky tmavší než bych rád. Žádná zlatavá barva, ale barva blížící se hnědé a z hranolek šel cítit postarší olej. Škoda. Hranolky od McDonald's byly špička, tak snad se na to někdo podívá.

Ale jdeme na samotnej sendvič. No a proč vůbec píšu o tom novým systému. Pokud už jste ho potkali, tak víte, že si díky němu můžete naklikat i věci, co si ve starých prodejnách nedáte. Sprostá diskriminace. Ale pokud mají být ty panely za chvilu všude, asi je to OK. Ale pořád bych radši, kdyby se prachy investovaly spíš do samotnýho menu. On ten panel je fajn. Jen s tou nabídkou pěti klasických menu vypadá spíš komicky. O recyklovaných akčních nabídkách nemá ani cenu moc mluvit.


Maestro Oštiepok je obyčejný Maestro Bohemia, akorát s jiným sýrem. S lepším, o tom žádná. Ale že by v celkové chuti byl rozdíl se říct moc nedá. Oštiepok lidi z drsnýho východu republiky asi znají. Pro ten zbytek republiky, kde si lidi jezdí v hogo fogo autech a mají peníze v bankocetlematech, se jedná o slovenskej uzenej sýr. Dneska ho koupíte snad i v Albertu. Po pravdě to není žádnej zázrak a spojení uzený sýr asi stačí jako popis. No a v burgeru se ten pláteček samozřejmě chuťově ztratil. Zbytek burgeru nuda stejně jako Maestro Bohemia. Neurazí, nenadchne. Sníte a jdete.


Pamětníci si možná pamatují anketu ohledně "citronové" majonézy v loňským Maestru Bohemia. 83 procent inteligentní populace národa českého, tedy čtenáři tohodle super blogu, se shodlo, že to byla prachsprostá majonéza. Nuž i letos jsem chutnal a chutnal a po citrónu ani stopy. Prostě majonéza. Ale letos se s tím citronem nikde nechlubili, takže vyčítat to nemůžu. No nudnost burgeru můžu. Dnes už ho v nabídce nenajdete. Ale s recyklačním trendem McDonaldu se nejspíš objeví příští rok. Já osobně ho vynechám.

10 komentářů:

  1. Ten nový objednávkový systém McD je vážně geniální. Čekací doba na 1 chesseburger vzrostla asi o 1500 % a ať vás ani nenapadne dát si samotnou ovocnou taštičku. Počkáte si cca 20-30 minut.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdraví pracovník z McD. S těmi hranolkami, no, nevím jak je to teď v Ostravě, ale naši pobočku v Praze před časem koupil soukromník (franšízant) a musím bohužel říct že kvalita produktů šla rapidně dolů (nic se nesmí vyhodit, byť je to sebeprošlejší) a olej, no smaží se někdy i 3 týdny (!!!) v jednom oleji. Pak to podle toho nemá vypadat. Dřív se měnil každý týden v neděli. Ale hlavně že za týden ušetříme tisícovku na oleji. Soukromníci jsou v tomhle hovada, mateřská společnost neměla takovou potřebu škudlit každou korunu a šidit kvůli tomu.

    Co se nového systému týče, hlavní rozdíl je v tom, že se všechno dělá až na objednávku. Tj. pokud si objednáte cheeseburger, tak teprve po tom ho vzadu někdo hodí do toasteru a začně ho dělt. Ovšem pokud nemá před tím ještě další objednávky. Pak se čeká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle účtenky má McDonald's v Karolině taky nějakej soukromník. Tak snad to nedopadne stejně. Když už podělali Porubu, tak snad nepodělají i Karolinu.

      Vymazat
    2. Pokud je na mysli předělání na nový systém, tak to asi bohužel, protože do konce roku 2017 to má být všude. Stejně tak rozprodání restaurací soukromníkům, mají se prodat tak nějak všechny (už prodali v Praze i Václavák).

      Jo a další kampaň se bude jmenovat "Big Tasty Variace", ale detaily ještě nejsou známy. Na to se těším, Tastyho já můžu.

      Vymazat
    3. ..soukromníci jsou v tomhle hovada:)
      Nedělej ze sebe debila příteli, to, že jsi zrovna narazil na troubu, fakt neznamená, že je každej franšízant dobytek, žejo.
      Joab

      Vymazat
    4. Rozhodně nezáleží na tom zda jde o frančízanta či McCopko restaurace. Vždy jde jen a pouze o vedoucí té dané restaurace!

      Vymazat
    5. No tak to taky ne. Pokud do toho majitel frančízy kecat chce, samozřejmě může a z vlastní zkušenosti vim, že to často taky rád dělá:)
      Joab

      Vymazat
    6. Samozřejmě je to všechno o lidech. Jen holt víc věřím firmě samotné, co se ochrany standardů a značky samotné týče, než třetím stranám (frančízantům).

      Vymazat
  3. No ale ona ty standardy nehlídá jakási nadpřirozená entita, ale nějakej manažerek řekněme toho mekopka. A otázkou je, jestli věřit jemu, kterýmu nehrozí při jakymkoli problému vůbec nic, nebo někomu, kdo je na tom obchodě osobně a finančně zainteresovanej v řádech desítek mega.
    Joab

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom by se dalo taky polemizovat. Když začnou klesat zisky, byť jen o něco málo, tak novýmu majiteli začne klesat měsíční životní standard a to se těžko snáší. Tak je velká pravděpodobnost, že začne někde šetřit, aby se měl alespoň stejně tak dobře jako předtím. Zatímco zaměstnanci společnosti jsou klesající zisky ukradený, protože výplatu má pořád stejnou a peníze navíc na pokrytí ztráty nebo řešení hledají manažeři na centrále.

      Vymazat