úterý 3. října 2023

Poke California Sun, KFC

California Summer

Moc moc mocinky moc jsem vám chtěl přinýst recenzi na Poke California Summer. Pak jsem si všiml, že už tady smrdí od roku 2021. To byl ten rok, kdy všude běhal Covid, Zeman skončil pozitivní v nemocnici a my všichni jsme se, ehm, modlili. No ale tehdy jste v Poke California Sun mohli najít Teriyaki omáčku a hlavně hranolky. Po inflačním tsunami, kdy manažeři s velkým pláčem a strachem o svoje globální a národní řetězce sepisovali výroční zprávy s dvojciferným růstem čistých zisků, je ale třeba držet tempo a vydělat zase o chlup víc. Takže letos žádný hranolky. Jen rýže. 

A nebo se pustit do šifry mistra Colonela, která zní: "Doplněno o kombinaci z výčtu příloh: rýže, salát, halloumi, bites." Trochu krkolomně vám KFC teda dává na výběr mezi salátem nebo rýží a k tomu bites nebo halloumi. Jde o hloupý čtyři možnosti, ale nechtěl bych to vysvětlovat zmateným důchodcům u pultíku. A že jich tam poslední dobou potkávám víc než dost (promo na kávu zdarma celkem táhlo). K tomu je novinka pomerančová omáčka místo Teriyaki. Ale abych zkrátil tenhle superdlouhej a až nečekaně nudnej úvod. Prostě recenze je tady, sice už si to nemůžete objednat, ale jsou k tomu pěkný fotky a ono to nejspíš bude příští rok znova...Navíc by mě mrzelo přijít o těch dvanáct korun, co tahle recenze vydělá na reklamách. Tak jdeme na to.


Z nabízených zašifrovaných možností jsem si vybral možnost s bites a se salátem.


Po rozbalení na mě vykouknul celkem obstojně vyhlížející kyblík. Spousta kuřete, spousta omáčky, spousta zeleniny a tak. Na fast food až krasavec. Kuře bylo víc než super. Čerstvě usmažený, křupavý, obalený v dokonalým, nepropustným a pikantním obalu. Tohle prostě nejde překonat.


Snad jen když si to vyválíte v pomerančové omáčce. Ta je extrémně lepivá, sladká jak zkaramelizovaná cukrovka a bez majonézy o dvě třídy výraznější, než byla u Malibu Twister. Prostě omáčka hraje prim a dokáže přebít i pikantní kuře. To se nevidí často a je to moc příjemný ozvláštnění kuřete z KFC. Všechno ostatní okolo je pak jen snůška ovoce a zeleniny.


Kolonce ovoce nemůžu vytknout nic. Avokádo bylo možná trochu blátivější než pevnější, ale to znamená jen to, že bylo krásně uzrálý. A nebudu lhát. Od té doby, co mám dvě IT práce a vydělávám triliony, tak si můžu i já občas dovolit koupit v Polsku avokádo v akci 1+1 zdarma a celkem jsem si ho zamiloval. Ve všech jeho formách. A kombinace avokáda a pomerančové omáčky mně opravdu příjemně překvapila. Jde o souhru cukru a tuku v těch nejčistších ovocných tónech. Pecka. Další ovoce byl ananas. Ten byl z konzervy a nakrájenej na menší kousky. Já bych ho tam snesl klidně víc a na větší kusy, ale byl tam a byl taky super. Ananas ke kuřeti prostě patří stejně jako na pizzu. To nevymluvíte žádnýmu Babicologovi.


Kolonka zelenina už tak slavná nebyla. Nakládaná cibule byla fajn, okurka s rajčetem taky, ale salátová směs byla přinejmenším pofidérní. Za prvé byl salát vytáhnutej snad z mrazáku, takže byl o půl doby ledové ledovější než zbytek misky. To bych ještě přešel. Ale většinu salátové směsi tvořil druh salátu, kterej připomínal cosi mezi stromem a košťálem z brokolice. Chutnal jako čerstvě posečená louka a nešel ani rozkousat. Prostě nic, co by si kdokoliv s jedním žaludkem mohl vychutnat. Určitě by se našla tlupa veganů, co by si na něm pochutnala, ale ta je nejspíš někde teďka přilepená k silnici. Pro zbytek populace bych doporučoval lehkou revizi salátové směsi, pokud s ní má KFC ještě nějaký plány. Každopádně pořád jsem radši za tenhle salát než za rýži.


Celkově se ale Poke California Sun letos vyvedl a kdybych místo košťálu mohl příště dostat hranolky, byla by to naprostá pecka. Tak třeba příští rok. Pro křehčí pohlaví fajn oběd. Cena v kombinaci se salátem a bites byla 162 korun. Tak schválně, na kolik vyjde příští rok. Za 162 korun to letos stálo a kdybych nebyl línej a pomalej, tak vám ho můžu klidně doporučit. Takhle vás musím jen nechat slintat nad fotkama. Tak směle do toho.

1 komentář:

  1. "mezi stromem a košťálem", to jsem se zase zasmál...:-D, ale naprosto jsem lehnul u odkazu na křehké pohlaví. ;-)
    Jako zkusil bych si to koupit, ale pozdě. :-D

    OdpovědětVymazat