sobota 5. října 2019

McFlurry Snickers, McDonald's

Článek o zmrzlině? No fakt že jo.


Minule jsem jen tak bokem ohodnotil zmrzlinu od Burger Kinga. Tu se slaninou. A protože se chci taky nabalit na koncesionářských poplatcích, tak pro vyváženost přihodím i recenzi na McFlurry Snickers. Slanina to sice není, ale Snickers si občas koupím a kombinace arašídů, karamelu a čokolády je taková ta klasika, která neurazí.


McFlurry je celosvětová klasika, na kterou pěje ódy spousta lidí. A ještě větší spousta teď nadává na nový papírový kelímky. Proti papíru nic nemám, ale stejně je potaženej fólií, takže skončí ve spalovně a ten předchozí recyklovatelnej plastovej kelímek byl nejspíš ve výsledku ekologičtější. Tolik můj názor. Jestli jím z toho nebo z toho, je mi ale celkem putna, takže jdeme na chuť.

Přiznám se, že McFlurry jsem měl poprvé. A? A za mě nic moc teda. Taková hrozně obyčejná smetanová zmrzlina, s malinkým nádechem vanilky. Byly v ní malý zmrzlý hrudky, nejspíš z přidané vody (nebo to nedomíchal zmrzlinovač). Snickers kousky byly jen nahoře, poleva byla nějaká i uprostřed, ale celkově by ji mohlo být mnohem víc. O Snickers kouscích nemluvě. Samotný kousky taky nebyly žádnej odvar. Namletá Snickerska by udělala větší koncert. Velkej kus karamelu nebo čokolády společně s obyčejnou zmrzlinou prostě žádná pecka není.


Cena 55 korun, s momentálním kupónem 35 korun. S nějakým ovocem a ovocnou polevou by mě chutnala asi víc, ale nejspíš ji jen tak znova zkoušet nebudu. McFlurry mě nezaujal a rozhodně vím o místech s lepší zmrzlinou. I ten Burger King je jedno z nich... Za mě z dezertů vede taštička nebo shake.

Žádné komentáře:

Okomentovat