pondělí 28. srpna 2017

Caesar Tendercrisp, Burger King

Caesar's Weeks

Nejen McDonald's je živ recyklací. I na krále burgerů dolehly temné recyklační časy. A stejně jako u konkurence, i u krále jsem tentokrát prubnul kuřecí variantu něčeho, čeho jsem kdysi měl variantu hovězí. Steakhouse Caesar mě v roce 2015 nezaujal. Až na omáčku. Ta mi chutnala hodně, to si pamatuju. A zbytek? No škoda mluvit. Jak dopadla kuřecí varianta?


Caesar Tendercrisp obsahuje kuřecí maso, parmazán, smaženou cibulku, slaninu, caesar omáčku, salát, rajčata a housku. Nebudu to nijak protahovat, protože tenhle sendvič si to až tak nezaslouží. Přesně tak. Za moc nestojí. Má spoustu mínusů a moc málo plusů. Jak tak na něj vzpomínám, tak mě napadá plus jediný a tím je slanina. Ta byla boží, jak jinak. Ale ten zbytek...


Kuřecí maso bylo divný. Kuřecí bylo vcelku, ale zároveň nebylo. Jako Schrödingův paradox. Pod obalem se nacházelo někdy opravdu kuřecí vcelku, někdy nějaký divný houbový mazlavý lepenec. Dopředu jste nevěděli, jakej kus na vás číhá. Přitom pro oddělení marketingu to přesto bylo pořád stoprocentní kuřecí tak, jak to píšou u nich v mobilní aplikaci (web jim nefunguje). Obal kuřete taky za moc nestál. Chutnal spíš jako olej než jako nějaký fajný koření. Prostě tohle kuře si moje srdce nezískalo. Každý kousnutí byla loterie, jestli budete mít v puse kuře nebo mazlavou hmotu. Brrr...


Dál jsem tam měl vzorek salátu. Tak nějak akorát, abych poznal, že tam byl. Ale zároveň tam vlastně nebyl... Rajčata tam byly. Nezaujaly. Už vůbec ne vůči zbytku. Sýru tam bylo hodně. Opravdu. A na rozdíl od roku 2015 letos i chutnal jako parmazán. Byl fajn. Ale tak nějak se nehodil k žádné surovině v sendviči. Smažené cibulky tam byl kopec. Cítit šla často. Taky se mi tam moc nehodila. A to, na co jsem se těšil nejvíc? Tak to měla být omáčka. A byla by, kdyby tam byla. A ona tam byla. Ale v takovým množství, že tam vlastně nebyla... No prostě to bylo suchý jak spodek koberce.

Celkovou chuť tak tvořilo divný kuře nekuře a občas sýr, trochu slaniny, dost smažené cibule. K sobě se to vůbec nehodilo. Omáčku jsem pak cítil přesně jednou, když jsem ji vypreparoval. A byla výborná. Jen za to množství by se styděli i v africké kantýně. Zelenina cítit nešla vůbec. Houska tomu dodávala nějakou takovou tu chuť nechuť. Jó kdyby tam byl kopec omáčky a kopec zeleniny, tak to k sobě půjde dokonale a i ten sýr budete kvitovat s radostí. Ale takhle se vám jen spojí jeho chuť s divným kuřetem a smaženou cibulí a ruku na srdce, kdo z vás si dává parmazán na suchou smaženou cibulku?


Caesar Tendercrisp jsem si neužil. Možná za to může spíš personál než kombinace samotná, ale tak to je. A i tak by tam pořád bylo to divný maso. A smažená cibulka, která se tam prostě nehodí. Zkoušet? Za mě rozhodně ne. Ušetříte a nepřijdete o nic. Cena 129,- samostatně nebo 169,- v menu. Víc nemám co dodat.

4 komentáře:

  1. Zdraví pracovník z McD. Ohledně recyklace v McD - co myslíte bude příští kampaň? Posaďte se raději - Maestro Bohemia. Už po čtvrté... Já to nechápu. Přitom v zahraničních Mekáčích měli takových zajímavých věcí - a ani by na to nebyly potřeba další suroviny. V Polsku loni na podzim měli kampaň ve stylu "double". Prostě double Royal, double McChicken, double chickenburger,... Proč něco takového nejde u nás? Nechápu šéfy co to mají na starosti.

    Ale Bohemie bude mít jednu výhodu - když si ten děrovaný ementál dáte do Tastyho (jen ten jeden plátek), tak výsledek je opravdu, ale opravdu luxusní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten nový sýr do Tastyho půjde nějak naklikat, požádat o něj nebo tak? Tasty s pravým ementálem místo toho tavenýho, to zní moc dobře. Rád bych to zkusil...

      Vymazat
    2. Omlouvám se za pozdní odpověď. Oficiální cestou bohužel nelze, leda zkusit požádat (v době, kdy nebude pokud možno moc fronta).

      Vymazat