neděle 22. března 2015

Steakhouse Hot&Spicy, Burger King

Steakhouse WEEKS

Steakhouse sem, Steakhouse tam a Steakhouse do mě. A tentokrát Hot&Spicy. Předchozí kousek, Steakhouse Angus, byl povedenej. Kolena mu srazila až přestřelená cena. U vzniku cenovky varianty Hot&Spicy naštěstí nikdo nefetoval a tak cena jen lehce levituje nad nadprůměrem. Ale o tom až později. V první řadě, a to vždy a především, je jídlo!


Hot&Spicy obsahuje plátek hovězího, sýr čedar, smaženou cibulku, jalapeño papričky, rajčata, salát, majonézu a BBQ omáčku. To všechno v kukuřičné housce. Oproti klasickýmu Steakhousu chybí slanina a přibyly papričky. Papričky jsou to naložený. Nakládaný jalapeños už se dají sehnat v obchodě i u nás a můžu je jedině doporučit. Tak akorát krásně pikantní, s dlouhotrvající a jemně ovocnou chutí. Opravdu vynikající volba právě do sendvičů. Po slanině z klasickýho Steakhousu se vám nebude ani stýskat. Maso je klasický hovězí plátek a'la Burger King. Má lehce kouřovou chuť, která někomu přijde umělá a znám dost lidí, kteří ji vyloženě nemusí. Někdo ji naopak zbožňuje. Tam patřím i já, takže za mě maso super. Není tak dobrý, jak bylo u Anguse, ale přišlo mi mnohem šťavnatější. Takže za mě plus. Samozřejmě je taky o polovinu tenčí. I proto se až tak neprosadí v sendviči. Určitě ne tak, jak by si zasloužilo. Ale i tak ho ucítíte poměrně často a to je to hlavní.


Sýr asi nemá moc cenu popisovat. Tavený čedar. Chuť lehce smetanová, lehce sýrová. Z větší části určitě dochucená všelisčím, jen ne přírodou. Každopádně od fast foodu přesně tenhle sýr čekáte a do sendviče sedí jak Zeman do pavilonu opic. Zelenina je čerstvá. Salát křupavej a co chválím snad pokaždé u Burger Kinga, nakrájenej na větší kousky, takže vám nepadá všude. Rajčata sem tam zachutnaly jako rajčata. To je dneska taky co říct. I když domácí jsou domácí... Proč si jen pokaždé musím vzpomenout na úžasnou chuť domácích rajčat. Pak mi je líto, že v obchodě tak dobrý neseženu... Konec sentimentu, jedeme dál. Smažená cibulka byla super. A množství? Podívejte se sami:


Naložili mi jak já naložím svoji ženě na Velikonoce. Pořádně! Rozhodně jsem si neměl na co stěžovat. Chuťově byla dobrá. Pokud bych měl hledat chyby, byla možná až moc přesušená. Ale chuť je to hlavní a ta byla echt gut. Co tam máme dál? Omáčky! Kombinaci BBQ omáčky a majonézy netřeba nějak dále popisovat. Kdyby Ježíš měl tuhle kombinaci omáček na poslední večeři, určitě by ho Jídáš nezradil. Kukuřičná houska je taky důležitá. Chuťově neutrální a co je hlavní, drží parádně. Nerozpadne se a to se cení.


Celkovou chuť tvoří lehce maso se sýrem, lehce zelenina, lehce omáčky, trochu víc smažená cibulka a hlavně jemně pikantní papričky, který doprovází celý sendvič. Celková chuť je vyladěná na 99%. To jedno procento ztrácí kvůli tenčímu masu. Být o trochu tlustší, víc se prosadí a bude to ještě o chloupek lepší. Ale i tak je to super. Zkusit tohle ve dvojité variantě musí stát za to.

Samá chvála a skoro žádný nářky? Je to tak! Stoupněte si, smekněte a ukloňte se, neboť Steakhouse Hot&Spicy je skoro to nejlepší, co můžete momentálně ochutnat ve fast foodech. Rozhodně v restauraci Burger King. Za 119,- samostatně nebo 159,- v menu dostanete tak dobrej burger, že o chlup vyšších peněz litovat nebudete. Dlouho jsem si ve fast foodu takhle nepochutnal. Není to žádná ujetá kombinace, nejsou tam žádný super hi-tech omáčky, ale tenhle burger jsem si opravdu užil a opravdu horkotěžko hledal chyby. Samozřejmě nesmíte mít nic proti pikantním papričkám. Steakhouse Hot&Spicy burger má duši a něco do sebe. Opravdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat