čtvrtek 1. ledna 2015

Hovězí burger se sýrem a slaninou, Tasty Bites

Jak na Nový rok, tak po celý rok! Jsem zpátky s další recenzí a to recenzí rovnou na hamburger! Tuhle jsem si objednal hamburger z dovozu a celkem se dal. A tak jsem se nebál zariskovat znova u jiné společnosti. Společnosti Tasty Bites. Ostraváci možná už zaslechli a možná už i ochutnali. A protože už i v malé ostravské vesnici je z čeho vybírat, třeba přijde při vašem rozhodování tahle recenze vhod.


Hamburger na obrázku vypadá celkem slušně. Už jen ta rádobyledabyle položená, zlehka z žemle vylézající a ležérně visící slanina přímo vyzývá k zakousnutí. Realitu najdete níže. Ale pěkně popořadě. Burger obsahuje dvě stě gramů hovězího masa, rajče, cibuli, salát, dijonský dresink, kečup a žemli. Za úplatek po pětikoruně dostanete ještě sýr goudu nebo slaninu nebo obojí. Já samozřejmě hodoval podobojí.


Doba čekání byla kolem hodiny, takže to je OK. Lehčí šok na mě čekal až po rozbalení krabičky z polymerovanýho styronu. Žádnýho krasavce a lamače chlapských srdcí jsem nečekal, ale takhle obyčejně vyhlížející burger jsem si mohl dát u kterýhokoliv hladovýho okna v Ostravě. A hned na to přišel ještě větší šok. Po ochutnání kečupu se mi zkřivila hubice, protože klasickej ARO kečup a jeho různý klony dneska snad už nepoužívá ani sám ó velký rekordman prodeje knih Láďa Hruška. Tasty Bites ho používají zjevně běžně. No alespoň to maso to zachrání, říkal jsem si...


A ono ne. Ne, že by to maso byla až taková katastrofa. Hovězí to bylo. Sice nebylo nějak extra kvalitní a nejspíš nebylo ani nijak extra čerstvý. To by až tak nevadilo, McDonald's to mají podobně. Ale vysušený bylo jak vzduch ve faraonské hrobce. Hodně mi připomínalo maso ze Zuzany. To už vám pak dojem z burgeru nespraví nic. Natož pak průměrná zelenina, průměrná průmyslová houska nebo sýr bez chuti. Ona nestařená gouda se snad neprojeví v žádným jídle. Je to taková moderní náhražka eidamu. Co můžu pochválit je slanina. Ta byla moc dobrá. A dijonský dresink taky nebyl špatnej. Jen ho tam mohlo být víc.


Co napsat do závěru... Tenhle burger nebyl nejhorší. To bohužel není žádná pochvala. A už vůbec ne za cenu 119 korun českých. Za tyhle peníze dostanete na většině místech jiný žrádlo. Kdyby stál šedesát korun v hladovým okně u Stodolní, asi si ho ve tři ráno někdy koupím. Teda kdybych tam neměl vyhlídnutý jiný, mnou ověřený, hladový okna. Prostě Hovězí burger od Tasty Bites za ty peníze nestojí. Je to vysušený maso v průmyslové housce s aro kečupem. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle snad nemůžou dneska myslet ani vážně. Možná dělají dobrý saláty a bagety, ale burgery teda ne. A že bych se ho nějak výrazně najedl se taky říct nedá. Takže tak.

PS: Pokud už je třeba únor, teprve čtete tuhle recenzi a nesouhlasíte, dejte vědět. Rád ochutnám, pokud se něco změnilo k lepšímu.

Žádné komentáře:

Okomentovat