pondělí 21. června 2021

Grilled Roastbeef, Bageterie Boulevard

Konečně se můžete najíst jako lidi! Konečně si můžete koupit jídlo, zaplatit a sníst na místě. Toto trvalo! Je třeba to oslavit. Já to oslavil... no... koupil jsem si bagetu. Rok tu nebyla recenze na žádnou bagetu od BB a upřímně mi (a určitě ani vám) to nijak extra nevadilo. Když ale fast foody rezignovaly na vymýšlení novinek a ochutnat neochutnané se stává docela oříškem, tak člověk nepohrdne ani bagetou. Samozřejmě hovězí nesmí chybět!


Jakožto správná moravská socka jsem si tuhle bagetu pořídil v akční čtvrtek (Grilled Roastbeef bageta za 99 korun) a utopil tak poslední darovanou stravenku, kterou jsem vyhrabal z nitra peněženky. Zmiňuju to na začátek, abych to nezapomněl zmínit na konec. Ono dát za bagetu 99 korun nebo 129 korun je od pohledu možná nevýraznej, ale procentuálně dost podstatnej rozdíl.


A takhle vypadá čtvrteční bageta za kilo. Za stovku dobrý, za sto třicet bych se trochu mračil. Každopádně když člověk pozdvihl čedarovou záclonu, našel celkem obstojnou nálož masa.


Složení bagety je dost jednoduchý. Grilovaný roastbeef, sýr čedar, smažená cibulka a křenový dresing. V jednoduchosti se poveze i recenze, protože... no je to bageta. Maso dobrý. Marinovaný a grilovaný hovězí je nakrájený na plátky a zčásti spíš působí trhaným dojmem. Dobře se kouše, je hodně pepřový, je ho tam celkem dost a bylo v bagetě od začátku do konce. Tomu nemám co vytknout. Smaženou cibulku asi všichni znáte. Upřímně bych jí dal do bagety o chlup víc, ale i tak ji tam bylo celkem dost. Křenovej dresing byl hodně fajn. Křenovej byl lehce, takže nepřebíjel ostatní suroviny a do chuťovýho podvědomí vám pomalu ale jistě vkládal typickou palčivou chuť křenu. Já křen miluju, takže bych klidně přiostřil, ale pak by se mohla ztrácet chuť masa a to by byla škoda. BB to má dobře vymyšlený.


Čedar je kapitola sama o sobě. BB používá kvalitní čedarový plátky, který musí potěšit každýho nadšence burgerů. Ale byly daný tak blbě, že jste v puse měli buď maso a zbytek nebo jen čedar s pečivem. Což je škoda, protože chuť dobrýho čedaru by k masu a křenu sedla jak pérdel na hrnec. A to je vlastně jediná moje výtka téhle bagetě. 


Za stovku jsem dostal slušnej menší lehkej oběd z kvalitních surovin. Dostal jsem ho rychle a relativně teplej. Kombinace pepřovýho hovězího, křenu, cibulky a když se poštěstí, tak i čedaru, je povedená. Za plnou cenu bych bagetě srazil jednoho a půl bludišťáka a spíš bych hledal krmi jinde, protože za ten peníz už najdete slušný burgery. Každopádně pro milovníky lehkých obědů je i tak Grilled Roastbeef dobrá volba. A za stovku si troufnu říct, že volba vynikající.

Žádné komentáře:

Okomentovat