neděle 23. května 2021

Angry Pocket Wrap, Burger King

Rozzuřená, rozzlobená, rozhněvaná, zanícená, zlostná, zlobná, hrozivá, dopálená, hněvivá, podebraná deka, šála, přehoz, opásání, zalomit se. Tolik k profesionálnímu slovníkovýmu překladu Angry Wrapu. Už dlouho ho Burger King nabízí a bylo jasný, že dřív nebo později zajdu ochutnat. Jak teda chutná Podebraná Deka?


Wrapy od Burger Kinga mi většinou sedly. Je to taky perfektní jídlo do dnešní doby, kdy si člověk musí jídlo tahat sebou kdovíkam. Angry Wrap by měl obsahovat hovězí, slaninu, sýr, jalapeno papričky, smaženou cibuli v těstíčku, salát, rajče, kečup a majonézu.


Po zakousnutí na mě vyskočila chuť hověziny. Jeden suchej plátek masa, kterej se cpal dopředu. Druhý kousnutí to samo. Dost nuda. Na třetí kousnutí už se na mě chystala cibule v těstíčku. Nebyl to cibulovej kroužek, ale jakýsi trhanec v křupavým a tvrdším těstíčku. Víc než po cibuli chutnaly tyhle cibulový kousky po oleji. Bylo jich tam žalostně málo.


Jalapenos byly fajn. Bylo jich tam dost, byly krásně kyselkavý a lehce pikantní. Pikantnost se držela na příjemné trojce z desíti. I když jste jich měli v puse zrovna víc, tak se vás nechystaly zabít. Nepřebíjely ostatní chutě a spíš je doplňovaly. Slaniny jsem si upřímně ani nevšiml. Což rozhodně není dobrá vizitka ani pro mně ani pro Burger King. Byl ji tam minipláteček, pokud tam teda slanina vůbec byla. Sýra jsem si všiml, ale chuťově se neprosadil ani proti tortille, natož proti papričkám s hovězím.


Salát asi nebudu komentovat. Ty dva, tři kousky zelenýho čehosi, jen aby se neřeklo... Rajče si ale okomentuju. V celým wrapu, kterej není zrovna malej, byl jeden plátek rajčete. A to jsem ještě dostal ten vyříznutej vrch od bubáka. Takovej ten kousek, kterej při přípravě jídla zbaštíte, ale návštěvě ho rozhodně nedáte. Dost ostuda. Kdyby přihodili alespoň druhej normální...


A s omáčkama se šetřilo ještě víc. Majonézy tam byla tak lžička a druhé omáčky půlka čajové lžičky, snaživě rozprostřené uprostřed. Podle webu to měl být kečup, mi to spíš přišlo jako nějaká pikantní salsa. Těžko ale soudit z danýho množství, za který by se styděl i Strýček Skrblík. Angry Wrap tak byl suchej jak polní cesta a slovníkovej pseudonázev Podebraná Deka tak nabral nečekaný obrátky. Rozhněvanej sem byl tak maximálně já.


Za 139,- samostatně jsem dostal suchou a nudnou placku se skoro ničím kromě povedených jalapenos. Najedl jsem se, ale opravdu jsem si to neužil. Možná kdyby se v kuchyni víc snažili, tak by to byla pecka. Bohužel jsem měl buď smůlu nebo to tak má být. Těžko říct. Každopádně si svoje jídelní peníze příště zajdu utratit jinam. Tohle se mě znova riskovat nechce.

6 komentářů:

  1. Začíná mě to připadat u BK jako standard. Pokaždé když k nim jdu, tak je to jídlo jalový, suchý, skoro bez chuti. A pak si vždycky připomenu proč že k nim vlastně skoro nechodím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se moje poslední návštěvy nesly v podobným duchu. Což je škoda, protože jednu dobu v ostravské Nové Karolině dělali dobrou práci. Teď jsou zase zpátky pod šedivým průměrem a člověk aby se tam bál utratit peníze. Asi si dám od nich menší pauzu...

      Vymazat
    2. Na druhou stranu, dneska jsem měl u BK malý chilli cheese za 29 (nemají ho na webu, tak nevím jestli to není promo Brněnské Olympie), a řekl bych že chuťově za tu cenu válcuje jak McD, tak KFC. A ze tří by se člověk asi i celkem najedl, byť by riskoval pálení žáhy :-)

      Vymazat
  2. Myšleno v té cenové kategorii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo to být jako comment k mýmu commentu z 23:02. Asi bych raději neměl psát, když piju sám doma

      Vymazat
    2. Pochopil jsem. :) Jo za ty peníze je to slušná muzika. Už ho mají pár let, takže promo to asi nebude. Na webu mají prd. Weby KFC a Burger Kingu by se měly používat jako odstrašující příklad ve školách... :)

      Vymazat