čtvrtek 18. června 2020

Chicken Super Supreme, Pizza Hut

Super Supreme

"3. SUPER SUPREME, pokud má tato kousky papriky, pokud máte rádi papriku, můžete si ji objednat." Takto zrecenzovala Chicken Super Supreme paní C Thoeng z Jakarty v roce 2017. Dnes můžeme tuhle pizzu ochutnat i my u nás v Pizza Hut. Samozřejmě se paní C Thoeng dala i do recenze samotné Pizza Hut. "Není pochyb o této pizze, cítí se dobře na oběd, svačinu nebo večeři, porce si mohou vybrat mezi osobním až velkým pro asi 4 osoby." Já se rád cítím dobře na oběd, a papriku mám rád, takže nebylo nač čekat. Další recenze na Pizza Hut je tu!


S ostravskou pobočkou Pizza Hut mám ty nejlepší zkušenosti, takže na pomalý vracení zpátky do fast foodových kolejí se jevila jako to pravý ořechový. Obsahuje všechno, co můžu. Slaninu, kuřecí maso, papriku, kukuřici, žampiony, mozzarellu a to všechno na smetanovým základě, což já mám moc rád (kamenujte po recenzi). Někdo by řekl přeplácaná, já bych řekl, no taky přeplácaná. Ale tož raz za čas, proč ne.


Nakonec pizza byla přeplácaná tak nějak jen uprostřed a na krajích toho moc nebylo. Paradoxně jsem si poprvé objednal i omáčku, takže jsem si kraje užil i tak. Co trochu zamrzelo byla absence kukuřice. Tu měla manželka na svoji Vegemanii, kde naopak být neměla. Takže jsem nad tím s úsměvem mávl rukou a šlo se koštovat.


První, prostřední, po prostřední a poslední kousnutí byly všechny zhruba stejný a nemohl jsem se zbavit dojmu, že dost nudný. Kuřecí maso nemělo moc výraznou chuť a mělo divnou konzistenci. Troufnu si tvrdit, že bylo něčím napíchaný, aby dýl vydrželo čerstvý. Některý kousky byly lepší, některý horší. Sníst se dalo v pohodě, ale za celkem velký peníz bych čekal víc muziky.


Zbytek surovin byl pak naprosto v pohodě. Papriky tam bylo dost a měla všechny barvy duhy. Což z tohodle jídla, vzhledem k dnešním cenám papriky, dělá skutečnej luxus. Červené cibule bylo dost a upečená byla přesně tak, jak by měla být (stejně jako ve Vegemanii). Žampionům taky nebylo co vytknout. Slanina se chuťově moc neprosadila. Paprika a cibule ji nepustila ke slovu. Zaznamenat šla, ale prim rozhodně nehrála. Taky by slanina mohla být víc propečená. Smetanovej základ se ke zbytku celkem hodil. Určitě víc jak rajčatovej. A Pizza Hut těsto s jejich smetanovým základem funguje docela dobře. Rozhodně se nebudu bát zkusit nějakou jinou pizzu na tomhle základě.


Ale Chicken Super Supreme už si dávat nebudu. Nebyla to špatná pizza, ale kombinace surovin nevytvořila celek, kterej by mě posadil na zadek nebo čímkoliv překvapil. Pizza pro jednoho (standardní velikost) vás vyjde na 139 korun. Jak říkala C Thoeng, tahle pizza je spíš pro opravdový milovníky papriky. Té tam bylo nejvíc a byla nejvíc cítit. Zbytek dost nuda. Chicken Super Supreme tak moc nedoporučuju. Něco mí říká, že ta Pepperoni Super Supreme bude lepší kousek. Běžte spíš do něho nebo si dejte svoji oblíbenkyni ze stálé nabídky.

PS: Omáčka na okraje vás společně s bezedným kelímkem vyjde na 40 korun. Zkusil jsem BBQ omáčku a ta mi připomínala spíš nakouřený povidla než BBQ omáčku jako takovou. Příště půjdu do česnekové omáčky. Tu jsem tam myslím taky zahlídl. Kdybych měl srovnat BBQ omáčku s fast foodovou konkurencí, tak Pizza Hut zaujme krásný poslední místo.

3 komentáře:

  1. Jako jídla z fast foofů vypadají občas na fotkách všelijak, ale tohle vypadá doslova fekálně. V kombinaci se čtením o napíchaném kuřecím si do PH určitě zajít nehodlám :-D

    OdpovědětVymazat
  2. "Dáme vám ingredience jen na 50% pizzy, ale nebojte, můžete si přikoupit omáčku, ať se dají vůbec sníst i ty suchý kusy" je docela vtipnej obchodní model.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle bych okamžitě vrátil.
    D.

    OdpovědětVymazat