sobota 21. dubna 2018

Snídaňový bagel s vajíčkem a sýrem, KFC

Psal se rok 2013. Zeman vyhrál svoje první volby na prezidenta, Babiš koupil mediální dům MAFRA a nad Ruskem vybouchnul meteorit. Ale staly se i hezký věci. KFC začalo testovat snídaně. Po pěti letech nepochybně urputnýho a progresivního testování jsme se snídaně od KFC dočkali na celorepublikové úrovni. Co víc dodat? Že se bude srovnávat s McDonald's je asi jasný. A i proto jsem si vybral bagel. Jdeme na to.


Snídaňový bagel od KFC obsahuje kuřecí maso v pikantním obalu, sýr, volský oko, rukolu a majonézu. Na obrázku vypadá celkem hezky, ve skutečnosti to taky není žádná hrůza.


No od prvního momentu mě byla jasná jedna věc. Čeká mě suchá jízda. A taky že jo. Majonézou se šetřilo víc než masem ve školní jídelně. Ale pěkně popořadě.


Bagel sám o sobě nepatří mezi nejvíc povedený pečiva. Chuťově špatnej není, ale je hodně suchej. trochu se drolí a pokud bych ho chtěl srovnávat s konkurencí, tak prohraje. Žádná katastrofa se nekoná, ale stín průměrnosti nepřekročí. Co mě nemile překvapilo bylo množství masa po odklopení horní poloviny bagelu.


Jeden strips na celý bagel mi přišlo dost málo. Ani ne tak kvůli množství jako takovýmu, ale kvůli tomu, že už od pohledu budete baštit půlku bagelu jen s bílkem. Co se chuti masa týče, tak to bylo samozřejmě perfektní. Jako vždy. Šťavnatý, křupavý a podbízivě pikantní. To KFC umí, o tom žádná. Co neumí je volský oko.


Nevím jak vy, ale já volský oka rád s tekutým žloutkem. A tady z těch do mrtva upečených, suchých a drolivých žloutků se mi akorát zamrazí na místech, kde mráz mít nechci. Bílek byl OK. Na tom asi není co zkazit. Volský oko bylo osolený a opepřený. To je taky v pořádku. Ale ten tuhej žloutek jim neodpustím. To už ty vajíčka mají radši zamíchat jako konkurence a výsledek bude lepší. A zbytek? Sýr je v pohodě. Kuře jeho chuť sice přebije, ale kuře budete mít jen v půlce soust. Ten zbytek soust bez kuřete vám sýr celkem příjemně ozvláštní. No a rukola? Tak tu jsem zahlídl. To je asi tak všechno. Což je škoda. Její chuť se semhle mohla docela hodit. Rukoly prosím do budoucna přidat. Stejně jako majonézy.


Celkovou chuť těžko popsat v jedné větě. Pokud máte v puse kuře, převládá pikantní kuře. U zbytku ucítíte bílý pečivo, trochu sýra a žloutek/bílek. Celou dobu budete vnímat vyšší suchost. Hodně zajímavý jsou sousta, kdy máte v puse dost kuřete i dost vajíčka. Ani ne tak chutí, jako spíš nečekanou a nezvyklou konzistencí. Nezvyklá konzistence je bohužel asi to nejzajímavější, co vám Snídaňový bagel s vajíčkem a sýrem může nabídnout. Zbytek je celkem nuda. Kuře dobrý, o tom žádná. Ale na to má KFC lepší produkty. Rád jsem to ochutnal, ale znova si dávat určitě nebudu. Cena 79,- samostatně. Něco jako menu nevedou. Můžete si za zvýhodněnou cenu koupit pití, rösti nebo tak. Káva a čaj byly za pár korun, ale džus byl za 49,-. To mi přijde naprosto ujetý. Na náměstí nežebrám, ale abych ve fast foodu dal pade za džus k snídani, to opravdu ne. Smažené bramboře jsem ale odolat nedokázal.


Za 20,- dostanete pár (podle obrázku pět, já měl šest) těchhle válcovitých bramborových produktů. A musím se přiznat, že ty mě chutnaly hodně. Možná to bude tím, že je nechali ve friťáku o něco málo dýl nebo je smažili tam, kde normálně smaží kuře, ale měly zajímavou chuť. Nejen brambora, ale i něco extra. Taky byly dobře okořeněný. Ty si ke svoji snídani v KFC rozhodně přihoďte. Teda pokud půjdete do KFC a ne do McDonald's. Co mě se týče, tak bych volil McDonald's. KFC má co dohánět a docela mě zaráží, že na to za těch pět let testování nepřišli. Na druhou stranu tohle byl jen bagel. Je třeba zkusit i zbytek.

PS: Dostal jste někdo volský oko udělaný s tekutým žloutkem? Pokud jo, dejte vědět. Určitě to urychlí moji další návštěvu. Jinak nemám moc důvod spěchat. To volský oko mají všude, jak se tak dívám.

Žádné komentáře:

Okomentovat