sobota 18. listopadu 2017

Hovězí burger, U Třech čertů, Brno

Dlouho tu nebyla přespolní recenze, tož tu máte jednu z Brna. A nebude dlouhá. Jak už to u mě bývá, o průměrným, nebo i hůř, jídle se rezepisuju nerad...


Restaurace U Třech čertů jsou v Brně dvě. Jedna v centru a další někde... někde dál v centru. Tahle recenze se týče té, co je nejblíž obřímu kamennýmu orlopyji. Už jsem tam byl víckrát a pokaždé jsem byl celkem spokojenej. Dobrý pivo, dobrý maso, třeba tatarák byl celkem fajn. Bohužel při poslední návštěvě jsem měl dost blbej nápad a zkusil jejich: "Hovězí burger burger z mletého masa, podávaný v domácí bulce zapečený sýrem cheddar, servírujeme s omáčkou a hranolkami".

Vezmu to rychle a bezbolestně. Maso suchý. Hodně suchý. Ač se občas objevil růžovější odstín masa, stejně to bylo suchý. A spousta křupek. Skoro každý kousnutí vám křupla v puse nějaká podivná součást krávy. Samotný maso nemělo žádnou chuť. Chuť mu dodala kilotuna sušených bylinek nalepených mezi masem a sýrem. Když si na flákotu vysypete pytlík sušenýho koření, nikdy to nebude ono.

Sýr byl v pohodě. Barbecue omáčka nahoře byla naprosto famózní. Klidně bych si ji koupil domů. Bohužel ji tam byla tak maximálně jedna lžička, takže se vpila do housky a šmitec. Dole pod masem byla zelenina a jakási nasládlá omáčka. Ta byla nejspíš domácí, byla i k hranolkům. Jako naprostou tragédii bych popsal geniální nápad dát pod maso konec rajčete. Takovou tu kulovou výseč, díky které vám všechno bude jezdit tam a sem a sem a tam než vám to celý popadá. Jediný řešení je burger rozebrat a postavit si ho sám nějak rozumě. Dál tam byly kyselý okurky, červená cibule a salát. A spousta té divné sladké omáčky. Houska pak byla domácí, ale zespodu mokrá a studená. Brekeke.

Celkovej dojem? Suchý křupavý maso. Divná bylinková nedobrá tapenáda na mase. Mokrá houska. Klouzavá zelenina. Sýr zabitej taky těma bylinkama. Divná sladká omáčka, která se absolutně nehodila ani k masu, ani k zelenině do kyselkava. Podprůměr. Cena 168 korun podle webu. Já mám za to, že mě stál víc. Účtenku jsem si nebral, takže těžko říct. Ale i kdyby stál padesát korun, tak si raději dejte něco jinýho. Třeba pivo.

Žádné komentáře:

Okomentovat