neděle 5. února 2017

Spicy Golden Cheddar Cheese, Burger King

ZLATÁ kolekce

Celkem pravidelně Burger King přichází se svojí Zlatou kolekcí. Matně si vzpomínám třeba na rok 2015 a Steakhouse Caesar. Ten mi nechutnal. Ale i tak, proč nezkusit letošní zlato? Rozhodl jsem se vyzkoušet pikantní zlatej cheddar sýr. A to jsem neměl dělat...


Spicy Golden Cheddar Cheese podle jejich mobilní aplikace obsahuje hovězí maso, sýr Čedar, papričky Jalapenos, chili cheese omáčku a čerstvou zeleninu v teplé řemeslné housce. Je to tak, Burger King umí dávat do jejich aplikace i sezónní burgery. To se musí pochválit. Ale pravdivost informací už tak veselá není. Začněme houskou. Prý teplá a řemeslná. Pekařina je určitě tvrdý řemeslo. No komu by se chtělo vstávat ve tři ráno a zadělat na těsto na čerstvý housky. Slovo řemeslná si Burger King nejspíš našel ve slovníku ve spojení s anglickým slovem "artisan". Artisan housky v zámoří slavily svůj boom snad ještě před černýma houskama. Tak tři roky zpátky. Těžko říct proč, ale jednu chvíli si prostě lidi rádi dopřávali rádobydomácí pečivo zajímavých různotvarů. A co spojení teplá a řemeslná znamená v podání Burger Kingu? Studená, vlhká, nedopečená, hnusná houska. Fuj. A ke všemu se zajímavýma zelenýma skvrnama.


Plíseň to podle všeho nebyla. Ale komu podobnej zelenej flek přidá na chuti? Asi nikomu. Ale to není to nejhorší. To nejhorší byla samotná konzistence a chuť housky. Chutnala opravdu divně moučnatě, na řezu se zdála nedopečená a ta houbovitá konzistence taky byla dost nechutná. Skoro jakoby někdo vytáhnul polotovar z mrazáku, nechal ho rozmrazit a bez dopečení tam narval obsah burgeru. Nepochybně nejhorší houska, kterou jsem ve fast foodu dostal. Nebo ji někdo jen opravdu špatně připravil? Těžko říct, ale na situaci to nic nemění.


A co zbytek? Tak maso asi netřeba komentovat. U Burger Kinga jej buď milujete nebo nesnášíte. Já patřím do první kategorie. Mám ho rád a chutná mi. Jedná se o maso z Whoppera. Maso tenčí, ale přesto se většinou prosadí. V tomhle sendviči se neprosadí. Zelenina? Ta asi byla čerstvá a nic bych proti ní neměl. Ale vadily mi tam ty rajčata. Já miluju rajčata. Je to moje nejoblíbenější zelenina/ovoce (co pár let je to něco jinýho podle vědců). Ale dělaly mi problém v kombinaci s tím hlavním.


Se sýrovou omáčkou. Podle Burger Kinga tam je Chilli cheese omáčka. Podle obrázku tam jsou omáčky dvě. Podle mě... podle mě.... já netuším. Fakt nevím. Kousky chilli papriček na horní housce byly. To sedí na Chilli cheese omáčku. Dole byl určitě cheddar a možná ještě nějaká omáčka. Nejspíš jo, přesně podle obrázku. Ale všechny ty sýrový chutě se slily v jednu opravdu divnou a strašidelnou chuť. A do toho spousta vody z rajčat. Dohromady to chutná jako rafinovanej rostlinnej olej s vodou a dalším rafinovým rostlinným olejem. Trochu po sýru, ale hlavně je to opravdu divná olejová těžká chuť. Do toho občas ucítíte pikantní jalapeno.


Tenhle burger je fail. Chutnal to vůbec někdo, než to dali do oběhu? Nebo je chyba u mě? Proti samotné chilli cheese omáčce od Burger Kinga nic nemám. Není to žádný terno, ale není ani tak strašná. Ale v tomhle burgeru, nejspíš i díky zbytku, je to prostě propadák. A do toho ta opravdu divná houska.


Ne, prostě ne. Tohle nechcete. Kousání do podivně chemických omáček v ještě horší housce není ničí představa příjemně strávenýho času. Škoda masa a těch papriček. Cena? V případě téhle hrůzy k smíchu. 139,- samostatně a 179,- v menu. Ještěže v Burger Kingu topím stravenky, protože za tohle by mě bylo těch peněz opravdu líto. A to u jídla říkám opravdu málokdy. Mimochodem jsem tenhle burger ani nedojedl. McDonald's se pro mě zase přehoupl na pomyslnou špici.

Co mě taky zarazilo byla účtenka. Jak si ji mám vyložit?


Že jsem měl dostat i ten konec s dotazníkem spokojenosti, ale skončil někomu pod pultem? I když víc by mě zajímala ta houska a její správná příprava. Pokud někdo zná odpovědi, prosím o komentář. :) Pro všechny ostatní návštěvníky Burger Kinga jednoduchá rada. Ruce pryč od zlaté kolekce a držte se svoji osvědčené klasiky. Recenzi na Golden Cheddar Cheese Angus nečekejte. :)

7 komentářů:

  1. Plesnivá houska je docela masakr.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, měl jsi dostat pozvánku na online dotazník s otázkami ohledně spokojeností s obsluhou, jídlem, atd. Takhle si ji obsluhující vzal do kapsy, vytiskl ti novou a doma si tam napíše pochvalu :))

    OdpovědětVymazat
  3. To zelené na housce, je podle mě jednoznačně plíseň. Když napíšeš o kterou provozovnu se jedná, podám podnět SZPI.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žalovat se nemá. Snad si tam udělají pořádek sami. Pokud se to bude opakovat, tak se podle toho zařídím...

      Vymazat
  4. Burger King u mě v žebříčku fast foodu vede. Vždy mám jídlo čerstvéa chutné! Tohle mě, ale ovšem překvapilo. Člověk, co tento burger připravoval postupoval NEPROFESIONÁLNĚ. Ať už byla fronta lidí čekajících na jídlo nebo ne. Vždy musí jídlo být chystáno pečlivě. Na fotce jde ona "skvrna" jasně vidět. Nikdy by tohle z kuchyně vyjít nemělo! Snad mě nikdy nic podobného nepřekvapí. Jinak na účtence chybí část, která se vyplňuje přes internet a díky vyplnění dotazníku máš whoppera jr. grátis.. Zvláštní, že to vyhazují místo, aby jim člověk ohodnotil obsluhu, aby věděli jak si vedou. Vysvětlení postupu otázka 15 sekund.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě to nevyhodili. Spíš vyplnili a dali kámošům na Whopper zdarma.

      Vymazat