sobota 31. srpna 2013

Brazer Twister, KFC

Brazer sendvič mi celkem chutnal a tak další moje fast foodová volba nebyla moc náročná na mozek. I když další skleničku od McDonald's bych si nechal líbit, tak chuť ochutnat něco novýho zase zvítězila. Je Brazer Twister lepší než jeho větší, těžší, tlustší a dražší brácha?


Skládá se z toho samýho, co sendvič, kromě sýru. Ten ani v sendviči být absolutně nemusel, takže tady mi taky nechyběl. Zůstala omáčka, maso, rajčata, salát a to všechno tentokrát v tortille. Velikostí se rovná Twisteru, takže celkem dostačující. I když je samozřejmě o dost lehčí než sendvič. Taky mi přijde, že masa v něm byla tak polovina. Což je celkem škoda. Bez hranolek se ho absolutně nemáte šanci najíst.


V čem ale Brazer Twister převyšuje sendvič je chuť. Na rozdíl od sendviče tady není ta výrazná chuť mouky z ciabatty, ale jen sem tam náznak chutě tortilly. Což je určitě dobře. Takže Brazer Twister chutná přesně tak, jak má. Jako kombinace v páře ugrilovanýho a lehce okořeněnýho masa, úžasné pepřové omáčky, rajčat, salátu a tortilly. Pepřová omáčka se smíchá s vodou ze zeleniny a vznikne místo majonézové omáčky spíš takovej pepřovej majonézovej přeliv. Což určitě není na škodu. A už vůbec ne u výrobku, kterej je určenej lidem, kteří si hlídají, co do sebe nasoukají.


Pokud jste zarytí milovníci obalovanýho a smaženýho kuřete od KFC, tohle vás nejspíš moc nenadchne. Pokud rádi zkusíte nový věci, tak tohle určitě vyzkoušejte. Třeba vás Brazer chytne a nepustí. Mě osobně zaujal moc. Až budu stát před KFC příště a budu mít chuť na Twister, tak budu dlouho přemýšlet, kterej si objednat... Jen si ho kupte v menu, samotnýho se nenajíte. Cena je 79,- samostatně a 119,- v menu.

3 komentáře:

  1. brazer omáčka je geniální. jsem rád, že to někdo napsal, lidi se mi smějou, že jím občas brazer. ale je to fakt dobré. na grandera nemá ale jinak jako jo... a tortilla je ideální forma, v sendviči mě taky štve "mouičnost" té housky, na druhou stranu je toho asi dvakrát tolik...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jasný, ty lidi neví, co je dobrý.

      Za mě Brazer sendvič i Brazer Twister super. Ale Grander Texas je lepší, to se musí nechat.

      Vymazat
  2. Právě ten přeliv mi na tom vadí. A proto si vždy radši dám klasiku.

    OdpovědětVymazat