neděle 30. prosince 2012

Prosciutto pizza, Pizza Mizza expres

Kolem Pizzy Mizzy už sem chodil hodně dlouho, ale nikdy se nenechal přemluvit. Věci typu "teplý pult" mě docela děsí, ale zkusit se má všecko. I tak sem se nakonec rozhodl radši pro teplou pec a objednal si pizzu. Když už to mají v názvu, tak by ji měli mít přece dobrou. Pizza Mizza expres je slovenskej koncept, kterej byl nedávno oceněnej na Slovensku jako nejlepší značka. U nás Pizzu Mizzu můžete najít v Praze a v Ostravě. Vyplatí se tam chodit?


Pizza za 99,- má průměr 28 centimetrů a pro jednoho je to akorát. To se mi líbí. Na těstu najdete rajčatový základ, šunku a sýr. Prve něco k šunce. Pizza Mizza si hraje na Itálii a na Slovensku jim to prochází. Ale hned pod slovem "prosciutto" najdete slovo "šunková". Tolik k Itálii, co se šunky týče. Pravý prosciutto opravdu nečekejte. Ale mě osobně je to úplně šumák, protože českou šunku mám stejně radši. Sýr byl celkem nevýraznej a nejspíš to byla dokonce mozzarella. Tu na pizze poznáte tak, že má máslovou až skoro žádnou chuť a na pizze vám nezhnědne. No a zbývá rajčatovej základ a těsto. Na tyhle dvě věci se hodí jen jediný slovíčko. Geniální! Opravdu super. Základ naprostá rajčatová bomba s tím správným kořením a těsto opravdu jak z Itálie (a že sem se tam pizzy něco najedl). Když sem se zakousl do téhle pizzy, tak i přes českou šunku se mě v puse rozlil orgasmus a vzpomínky na jih Evropy. Chuťově naprostá paráda a pizza vám zmizne z talíře ani nebudete vědět jak.


Po pravdě jedna z nejlepších pizz, kterou v Ostravě seženete (v Praze sem taky lepší neměl, ale tam sem neobešel snad všechny pizzerky). A ještě za super cenu. Nenechte se zmást obrázkem, ale přesně takhle na oko "odfláknutou" pizzu vám na stůl hodí i na jihu Evropy. Ale jakmile máte ten správnej základ, tak na vršku ani tak nesejde. A tahle pizza mě chutí fakt dostala. Určitě si zajdu znova. Celkem škoda, že sem se téhle značce tak dlouho vyhýbal. Fajná muzika za dobrou cenu. Pokud v KFC a McDonald's není zrovna nic novýho, Pizza Mizza v Avionu je jasná volba. Pokud vám nevadí čekání na pizzu něco kolem 10-ti minut.

Jedinou výtku na tenhle koncept bych měl a sice jejich prohlášení na webu: "Největší pizza ve městě", který najdete přímo v názvu webu. Nabízejí i pizzy s průměrem 50 centimetrů. To opravdu není největší pizza v Ostravě a silně pochybuju, že bude největší v Praze. Tohle falešný vychloubání si opravdu můžou odpustit. Není ho třeba.

2 komentáře:

  1. Měli taky úžasnou rajčatovou polívku a pizza štangle s dresinkem. Na Chodově to bylo snad jediný, kde jsem si i jako vegetarián fakt pochutnala. Škoda, že už tam Pizzu Mizzu zrušili :(

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem u nich Quattro formaggi a nikdy více, měla jsem problém to dojíst, jak se mi výsledek příčil :// Radši si zajdu na pizzu do normální pizzerky, s přítelem máme oblíbenou italskou restauraci Da Claudio u Mostu Miloše Sýkory, mňam.

    OdpovědětVymazat