neděle 22. května 2022

McChicken se vším, McDonald's

Existuje jen jedna odpověď u stánku s langošema. Se vším! A když zrovna nejdete okolo stánku s langošema, ale okolo McDonald's, proč to taky nezkusit. Vzal jsem asi to nejnudnější z nabídky, McChicken, a nechal si tam nacpat všechno, co si šlo připlatit. Jdeme na to.


Promo fotku se mi podařilo dostat z výzkumnýho střediska McDonald's, který pracuje na všech Maestrech a ostatních nových novinkách (taky Maestrech). Je naprosto autentická, pravá a realistická.


A takhle už vypadá výsledek, prcek v papíru. Samozřejmě jsem čekal, že mě tam bude půlka věcí chybět. Po rozbalení papíru a odklopení deklu jsem nemohl být překvapenej příjemněji. Nejenže tam bylo všechno, ale omáčky jsem tam měl hodně, doslova přehršel. Oba palce nahoru pro porubskou pobočku v Ostravě.


Po zakousnutí sem měl pusu plnou husté bílé majonézy. Do toho kuře, sýr, trocha salátu. Chuťově celkem slušný, ale lehká nuda. Pak přišla na řadu slanina. O dost vyšší level. Chuť slaniny s přehledem upozadila chuť kuřete. Pak se přidalo jalapeno a to už se musela upozadit i slanina.


K tomu všemu se každou chvilku přidá svěží rajče. Nejen chutí, ale hlavně dodá super vláhu. Salátu jsem dostal taky kopec.


Tak nějak nemám moc co víc psát. Užívejte fotky.


Pěkně jednu po druhé.


McChicken s čedarem, slaninou, rajčetem a jalapenos byl super. Byl super, ale jen díky jedné jediné věci. Díky kolosálnímu množství omáčky. Ač sendvič byl naprosto přeplácanej, tak byl přeplácanej dobrýma surovinama. Dobrý jalapenos, dobrá slanina, dobrý rajčata a pokud vám k tomu z pusy kype omáčka po každým zakousnutí, tak si to prostě nejde neužít. Já byl moc spokojenej a bylo to asi poprvé, co jsem si pořádně vychutnal McChicken. Jen ta cena je samozřejmě vyšší. Normální cena je 135 korun samostatně, pokud si tam dáte všechno. McChicken se ale celkem často objevuje v kupónech v aplikaci, takže číhejte a můžete mít extra suroviny v podstatě zadarmo. Aneb jak rozbít nudu, když máte Maester už plnej klobouk...

Žádné komentáře:

Okomentovat