neděle 17. prosince 2017

Královna zimy, Burger King

Zimní království

Zima pokračuje a s ní i Zimní království v Burger Kingu. První burger, Král zimy, byla pěkně předražená nuda. Bude Královna o něco lepší?


Královna zimy obsahuje obalovaný kuřecí, dva plátky mozzarelly, smaženou cibulku, rajčata, salát a barbecue omáčku v housce sypané sýrem. Za věru krásných 149 korun. A v menu? Baťovských 199 korun českých. Dvě kilča za kuřecí sendvič z fast foodu, trochu hranolek a prťavý bezedný kelímek. Za ty prachy to musí být bomba ne?


Není. A hádejte co. Mě to za ty prachy ani nedokázali správně poskládat a nahoře jsem měl majonézu. I když asi bych měl být rád. Být tam majonéza záměrně, tak zaplatím tak o třicet korun víc... No nic. Takže pěkně od podlahy. Kuřecí plátek to s trochou štěstí dosáhne na lepší průměr. Maso je křehčený, takže konzistence nezvyklé, ale není vyloženě namletý a plný kdovíčeho. Jako kuřecí maso má tu tendenci i chutnat. Je obalovaný v těstíčku, který chutná spíš po oleji. Mozzarella má samostatně celkem fajn chuť, ale v sendviči zmizne jak pára v digestoři. Smažená cibulka byla chuťově silná a bylo to to jediný, co šlo v sendviči pořádně cítit.


Salát má Burger King vychytanej. Čerstvej a na velký kusy. To musím pochválit. Rajčata mě tentokrát moc nejely. Byly vodnatý jak hlavy posledních Habsburků a chuť nikde. Doslova akorát zavazely. Barbecue omáčka byla super, ale vpila se do housky. Majonéza byla... majonéza. Popravdě s tou barbecue omáčkou nahoře i dole by to bylo asi o chlup lepší. A houska? Minule jsem pochválil, že se alespoň nerozpadla. A tahle? Ta se mi rozpadla při prvním kousnutí a vesele v tom pokračovala. Jako jíst u kouřící sopky. Nikdy nevíte, kdy se to zvrhne v něco, u čeho být nechcete. Množství sýra na povrchu nebudu ani komentovat.


Celkovou chuť tak tvoří hlavně smažená cibulka. Zlehka kuřecí placka nebo omáčka. Celkově nuda. Nudnější než všechny studentský filmový festivaly do kupy. Za ty peníze pak vyloženě špatnej vtip. Král zimy byl sice ještě dražší, ale mohli jste si ho vychutnat a i když nepřekvapil, tak to nebyla vyloženě katastrofa. Ale Královna zimy? Podprůměrná chuť, podprůměrná kombinace a naprosto extrémní cena k sobě prostě nesedí. Rozhodně nedoporučuju.

4 komentáře:

  1. Já mám takovej dojem, že se BK poslední dobou posral v kině, s těma cenama "prémiovejch" sendvičů. Ještě tak v centru Prahy, kde je to ožralejm turistům jedno, nebo možná někde na dálnici, kde to berou obchoďáci na diety.. ale jinak jsou to nesmysly. Míval jsem BK rád, poslední dobou dám tak maximálně malýho chilli cheese na chuť.
    Joab

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to hodně přepálený. A nejhorší na tom je, že kolikrát se ty sendviče chutí/kvalitě k té ceně ani nepřibližují.

      Vymazat
  2. V pátek jsem byla v poledne v Palladiu. KFC a MC narváno u BK nikdo. Bylo mi to podezřelé a šla jsem se podívat proč je tam volno. Mé bystré očko padlo na ceny a všechno bylo v tu chvíli jasný. Dvě kilča za oběd ve fastu fakt může dát jen fanatický milovník BK nebo někdo hodně vykalenej. Takže jsem se odebrala si vystát frontu na Cheese Kinga a zbytek dne se bavila myšlenkou na ceny v kdysi mém oblíbeném fast foodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jen testují strop a časem zlevní. S takovou to nebude stát za to ani mě... :)

      Vymazat