neděle 16. srpna 2015

New York Classic, McDonald's

Stars of America

Double Beef Kick je zpátky! Tahle recenze bude lehce atypická. Ne kvůli tomu, že tenhle sendvič už tady byl v trochu jiné podobě. Ale exkluzivně pro tuhle recenzi jsem se se vrátil do dětských let (zhruba dva roky zpátky) a maloval si do obrázků. Určitě už to nemůžete vydržet a chcete vidět moje malůvky. Tak jdeme na to.


New York Classic má obsahovat dva plátky hovězího masa, dva plátky sýra, dva plátky rajčat, pár kyselých okurek, trochu červené cibule, salát, hořčici a majonézu. To všechno v housce. Teď jsou na čase obrázky. Zvláště si povšimněte krásného průniku množin zobrazeného vzájemně invertovanými barvami. Excelentní dílo!




Po téměř detektivní práci smíchané s těžkou dedukcí jsem dospěl k následujícím závěrům. New York Classic obsahuje dva plátky hovězího masa, dva plátky rajčete, dva plátky sýra, dva plátky slaniny, jeden kousíček červené cibule, stopový množství hořčice, negaci okurek, kýbl majonézy a trochu salátu. To všechno v housce. Jakožto správný detektiv jsem se dopátral i k viníkovi. Vrahem je kuchař!


Jednotlivý suroviny asi moc rozepisovat nemusím. Maso je stejný jako u americkýho bratra, Roadhouse Classica. Celkem dobrý. Sýr je super. Salát není špatnej. Slanina byla boží, ale ta tam být neměla. Od půlky jsem si ji pln výčitek vyndal, aby byl sendvič víc autentickej. Na okurky jsem samozřejmě zapomněl (ale pořád mi vrtalo hlavou, že tam něco chybí). Sendvič jako celek chutnal opravdu, ale opravdu nudně. Nudnější už je jen pořad Volejte Novu. Nejlepší na sendviči byla kombinace masa a sýra. Bohužel smícháním s kýblem majonézy a vlastně ničím jiným to bylo takový... takový eeeehh. Mělo to hodně blízko k Cheeseburgeru. Ten ale stojí 25,- a za ty peníze stojí. New York Classic mě stál 100,-  a za ty peníze nestál. Ani kdyby byl 1+1 zdarma. Prostě nuda plná majonézy. Ještě k tomu špatně složená. To nemohl snad skládat ani student filozofické fakulty. Naskládat suroviny na housku podle obrázku (!) se učí už v prvním ročníku.

Co k tomu dodat? Za 100,- samostatně (140,- v McMenu) jsem dostal nepovedený burger. Nemůžu teda doporučit. Možná kdybych tam měl cibuli, hořčici a okurky... Dejte si radši Roadhouse Classic a doufejte, že vám ho bude skládat někdo, kdo zvládne omalovánky pro druháky.

5 komentářů:

  1. Včera jsem zase proháněl auto po Praze a když jsem se vracel tak jsem se po půl roce zastavil v drivethru u Mcd na Evropské. Objednal jsem si roadhous classic a bohužel kvůli svojí nepozornosti jsem dostal new york classic. Kdybych nebyl 10km za Prahou tak bych se i zvedl a hodil bych jim to tam na ksicht. Nebylo to poprvé co se mi to tam stalo, jednou mi zprznili swiss kinga bez omáčky a s poloviční bramborovou plackou jindy jsem místo vepřového dostal kuřecí muffin ale čert to vem. Dneska mě to fakt naštvalo, zase u nich někdo neměl den, těšil jsem se jak okomentuju ten opěvovaný roadhouse, ale dostanu naprosto obyčejnou věc. Řekl bych takový drahý cheesburger se zeleninou a kyselkavou omáčkou místo okurky. Navíc jsem ho měl poskládaný téměř jako ty, zmatek a člověk nevěděl co kde je. Jestli tam byla slanina ani nevím. Něco tam křupalo ale necítil jsem ji tam, majonéza byla kyselkavá ale ušla. Zelenina chutnala ale opravdu mě nebaví 2 týdny sbírat kousíčky salátu po autě. Maso bylo dobré a ten sýr jsem tam lehce ucítil ale hodně jsem se naštval. Prostě důvod proč se do MCdonalds zase nějakou dobu nepodívám, tohle mě hodně mrzelo už ani nemám chuť zkoušet opravdového roudhouse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to vždycky dokáže vytočit. Trochu mi přijde, že manažeři McDonald's tomu dávají menší váhu než si zaslouží. On špatně poskládanej sendvič člověku opravdu pokazí chuť na další návštěvu a nažene člověka přímo ke konkurenci, odkud se samozřejmě časem vrátí, ale i tak už nechal nějaký peníze jinde. Přitom by stačilo lidi líp proškolit (častěji?) a ty méně schopný do kuchyně nepouštět. Tuplem když větší polovina z nich jsou brigádníci.

      Vymazat
  2. Přesně tak, chápu že práce kuchaře v McDonalds nemusí bavit každého a že to není sen každého člověka, ale když není zrovna doba obědů nebo přecpaná restaurace tak se dá udělat sendvič co vás neodpudí při prvním pohledu a co je poskládaný tak jak má. Nemyslím si že je potřeba nějaké extra vzdělání pro poskládání burgrů. Chápu že v době brigád se střídá v kuchyni kde kdo, sám vím co se děje u nás ve firmě a jak mladí přistupují k práci, ale proto by měli být provozní více opatrní a šlapat jím víc po krku. Přece jenom složení a vzhled jsou věci které prodávají a vrátí zákazníka zpět. Řekl bych že je to pohodlnost vedoucích kteří věří že díky značce je zisk jistota, ale když dostanu špatné jídlo tak si další návštěvu hodně rozmyslím. Nemluvě o obsluze která mě minule trochu zklamala, jelikož jsem měl chut hodně utrácet, ale kdybych si neřekl o menu tak bych dostal jen burgr. Chápu že mnoha lidem to přijde otravné, ale jedno dvě slova člověka neunaví a mohou přinést větší výdělek. Snad už to s těmi brigádníky skončí a konečně se to trošku zvedne ale i tak si myslím že fast foody v česku mají ještě co zlepšovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co se nabízení menu k samotnýmu burgeru týče, tak to mě osobně spíš otravuje. Vždycky přesně vyjmenuju co chci a kdybych chtěl kečup, tak si vyjmenuju kečup. Ale chápu, že někteří zákazníci v nabídce trochu tápou a je třeba je nakopnout. To třeba u BK se na omáčku neptají vůbec, přitom ji na požádání dostanete a zdarma.

      Vymazat
    2. Ano, taky to nemám úplně rád, když vím co chci tak to přesně řeknu, ale někteří lidi nevědí co je v nabídce, nebo třeba tápou co si dát. To je pak potřeba poradit. Podpultovky jako u BK moc rád nemám protože si sice můžete říct co chcete, ale zrovna u BK pak musíte čekat tučný účet. Mám raději když je nabídka přesně daná a popřípadě vás obsluha upozorní na nějakou možnost vyztužení sendviče. Ale samozřejmě 100 otázek na to co chcete nepotěší asi nikoho :).

      Vymazat