sobota 28. června 2014

Vepřový McMuffin Fresh, McDonald's

Jednou za uherákovský rok mám ráno čas lítat po obchodech, poštách, úřádech a podobných blbostech a když už jsem se úplnou náhodou zjevil kousek od McDonaldu, byl čas prubnout snídaně. Po neobvykle dlouhým pozorováním tabule (viděl jsem ji asi potřetí v životě) jsem si vybral. A vybral jsem si Vepřový McMuffin Fresh. Pečivo McMuffin si McDonald's hodně vychvaluje a když jsem byl u nich na návštěvě v Praze, slyšel jsem o něm jen spoustu superlativ. Ale tak ještě aby manažer společnosti mluvil jinak. Je opravdu o co stát?


Vepřový McMuffin Fresh je taková ranní verze sendviče McCountry. Ten je jeden z mých oblíbených a tak bylo jasný, že nemůžu sáhnout vedle. Ranní verze obsahuje vepřový (sausage) maso, plátek sýra, plátek rajčete, salát a parádní omáčku. Omáčka je z McCountryho a je to taková pepřově pikantní kořeněná omáčka, která pokud vám zachutná, stanete se na ni závislí. Asi jako u omáčky pro Big Tasty nebo kdysi u Royal Bacon. Omáčka je tak úžasná, že jen při pomyšlení na ni cykluju vodu v těle z pusy do žaludku rychlostí světla. Omáčky McDonaldu vždycky šly. Maso je taky parádně kořeněný a lehce pikantní. Sýr je klasika a zelenina samozřejmě taky.


Ale to hlavní, co dělá McMuffin McMuffinem, je pečivo. Nebo houska? Muffin? Jak to jenom nazvat. Je to takový pevný, hutný a chuťově spíš neutrální pečivo. Trochu tam ucítíte mouku pšeničnou a lehce jsem tam taky zacítil mouku kukuřičnou. No pečivo je to parádní, ale s chuťovou vepřovou náloží bude chuť pečiva skoro to poslední, co ucítíte. Taky je fajn, jak ho propečou na grilu až do hněda a křupava. Housky na sendviče by mohli taky grilovat takhle dlouhou dobu. Víc o pečivu asi nemá cenu psát.


Za 70 korun dostanete tenhle kousek v menu, který se skládá ze sendviče, Hash Brownu a malýho pití. Stojí to za ty peníze? Stojí! Je to parádní kombinace, která musí zachutnat každýmu jedlíkovi vepřovýho. Dominuje sladěná chuť masa s omáčkou. Jen bych to nenazval snídaní, ale spíš brunchem. Po téhle snídani jsem na jídlo nepomyslel snad další 4 hodiny a to i přes velikost sendviče, kterej je celkem prťavej.


A ten Hash Brown? Krásná vzpomínka na Swiss King, ale samostatně to žádná hitparáda není. Miluju bramboráky a tak mě placka okořeněná jen solí moc nenadchla. Taky mi na snídani přišla až zbytečně moc mastná. Každopádně svoji práci odvede, břicho zaplní a rozhodně neurazí.

5 komentářů:

  1. Vepřový McMuffin je rozhodně povedený kousek. Ještě nad něj bych určitě postavil Vepřovou bagetu de Luxe, která je krapet větší. Ale musím uznat, že jeden ani druhý bych si za normálních okolností k snídani nedal. To člověk skutečně musí vědět, že ještě hodně dlouho nebude moci jíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako jo, je to chuťově dobré (s tou mc country omáčkou)...až na ten "bonus" v podobě pekla, který to způsobí v žaludku...říhání, pálení žáhy a neschopnost pozřít cokoli jiného několik hodin...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak říhání a pálení žáhy mě naštěstí minulo

      Vymazat
  3. Ano přesně tento burger má 2. místo v mc u mě .. ještě ho předchází Bagetka Deluxe která je stejná ale když tam přidali slaninu je jasné že zvítězila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kůřecí mám osobně radši

    OdpovědětVymazat