pondělí 21. března 2022

Spicy McWrap Grilled, McDonald's

Jak moc pálí?

Jen dva srdceryvný komentáře ohledně možnýho konce blogu? A k tomu jeden komentář, že nepoznám plísňovej sýr od hermelínu? Tak to teda pěkně děkuju! Za trest vás budu trápit článkama ještě dalších několik let. Jak neléčená tasemnice. Halt když někdo může vyrábět a prodávat oblečení, který padne Halině, tak já si můžu psát pindy na internet. Tak. A jako další se podíváme na poslední produkt z McDonaldovské pikantní série, kterej jsem byl ochotnej ochutnat, Spicy McWrap Grilled.


McWrap nikdy nebyl můj kamarád. Snad jen ten krevetovej ve svoji původní formě. Na druhou stranu ne vždycky se máte chuť zaplácnout houskou a o salátu se snad ani bavit nebudem. Na salvy smíchu není čas. Takže rozhodování bylo v podstatě jen při výběru či grilovaný nebo obalovaný maso. Obalovaný už jsem měl u Spicy McChicken, takže jsem se rozhodl vyzkoušet k habanero omáčce grilovanej kousek.


A hned po prvním kousnutí jsem věděl, že jsem udělal asi chybu. Nejenže McWrap byl zase prázdnej jak ruský regály, ale maso bylo takový nějaký prazvláštní. Hlavně jeden kousek nahoře. Buď byl jeho roh těžce nedodělanej nebo tam prostě bylo nějaký pochybný tukový krytí, který se nepropeklo. Být to vepřová kotletka nebo krkovička, tak je jasný, odkud vítr vane. Ale u kuřecího prsa mně to trochu zarazilo. To by podobný blamcavý kousky mít nemělo. Samozřejmě jsem lidská popelnice zvyknuvší na bulharskou tatarku ve stánku uprostřed léta, takže jsem neřešil a blemcavej kus poctivě snědl. No kdybych byla těhotná ženská, tak se krásně namaluju a zajdu si postěžovat k pultíku.


O to smutnější je fakt, že zbytek kuřete byl naopak dost suchej. Tyhlety kuřecí plátky jsou prostě jen a jenom nutný kuřecí zlo. Moc nechápu, proč je McDonald's propaguje pořád dokola, když kuřecí konkurenci a jejich čerstvý kuře tímhle prostě porazit nemůžou. Ale jedeme dál.


Samotná omáčka tady vynikla o dost víc než ve Spicy McChicken. Díky absenci strouhanky všude okolo dostala víc prostoru. Tam, kde omáčka byla, tam jasně dominovala. V mým případě to bylo na začátku a na konci McWrapu. Uprostřed jí moc nebylo, zato tam bylo hodně zeleniny a sýra. Takže první třetina Spicy McWrap Grilled byla pikantní jízda. V tomhle provedení taková sedmička z deseti. Pořád nic extra, ale pro obyčejný smrtelníky je to příjemná pálivost. Vtíravá, pálivá, tatarková pálivost. Druhá třetina chuť zeleniny, trochu kuřete, trochu sýra, pikantnost tak na dvojce z deseti. A třetí třetina byla snad jen omáčka se spoustou trotilly. Ta úspěšně tlumila pikantnost, takže to byla taková pětka z deseti.


Celkově mě Spicy McWrap Grilled i chutnal, ale prostě to maso nepovažuju za něco, za co by chtěl člověk utrácet peníze ve srovnání se zbytkem nabídky. Pořád je to taková spíš poloprázdná tortilla s divným kuřetem, kde jediný opravdový plus je snad jen omáčka. A i u té se pořád držím názoru, že k hovězímu by sedla víc.


Cena taky není zrovna nejpříznivější. 99 korun dáte za samotnej sendvič, 139 korun za střední menu a 159 za velký menu. Nějak nechápu rozdíl dvacetikoruny mezi jednotlivýma meníčkama, ale je to celkem jedno. Osobně si totiž myslím, že tenhle produkt si asi koupí málokdo. Přecejen grilovaný mražený kuře z McDonald's... no co víc dodat. Pro kuře se prostě chodí jinam.


Z gatí mě nevystřelila ani sezónní taštička. Na letošní jaro jsme dostali višňovou a na můj vkus je hodně kyselá. Taštička čokoláda a slaný karamel mi halt sedla víc. Višňová náplň je hodně ovocná, má skvělou konzistenci, uvnitř dokonce najdete kousky višní, ale já čekal něco sladšího. Pokud vy fandíte sladkokyselým dezertům, tak doporučuju. Jinak asi ani ne.

Víc recenzí na Spicy řadu od McDonald's nečekejte. Ledaže by přišla nějaká druhá vlna, která by zahrnovala i hovězí. Kdo by to byl řekl, ale pomalu se snad těším i na to Maestro... :)

3 komentáře:

  1. Já jsem zkusil doplnit Spicy Grilled Wrap ještě dalšími 2 dávkami omáčky, takže celkem 3, k tomu sýr navíc a to už byl wrap plný hodně, akorát mě to trochu zaprasilo při jídle a už poměrně slušně pálilo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už mi zní jako omáčkovej overkill. :) Ale tu cenu bych vidět nechtěl... :)

      Vymazat
  2. Takže jsem velice rád, že se tu nekončí a budeme se dále bavit místní recenzí na jídla. :-D

    OdpovědětVymazat