neděle 5. prosince 2021

Beef and Tots - Level 10, Amici

Mám rád Level 10 omáčku od Amici. Mám ji rád v burgeru od Amici. Mám ji rád na pizze od Amici. Bude mi chutnat v Tots od Amici? Amici. Amici, Amici, Amici. Amici. Amici.


Tots jsou v podstatě nahrubo namletý bramborový válcovitý krokety. Za mořem žádná novinka, ale u nás jsem je ještě neviděl. Takže první bod pro Amici. Vždycky mě nadchne, když někdo přitáhne nějakou novinku do našich východních luhů a hájů. K tomu hovězí maso, Level 10 omáčka, karamelizovaná cibulka, čedar a petrželka. No nemůžu si pomoct, ale tohle mi zní jako naprostá pecka.


Po odkrytí deklu relativně velké krabičky na mě čekala kejda. Kejda kroket, omáčky, masa, cibulky, sýra, petrželky. Kejda kejdovitá. Masitá, mastná, silně ochucená kejda. Kejda silná. Kejda chutná. Kejda plná radosti. Abych to rozebral. Tots jsou vynikající. V podstatě je to jen jinej tvar hashbrown, který najdete u fast foodové konkurence o snídaních nebo ve Švýcarských králech. Na webu Amici píšou o "našich křupavých tots". Jestli si je vyrábí sami po nocích, tak klobouk dolů, protože jeden je jako druhej. Ale spíš tím našich myslí to, že si je koupí v pytlíku. Nu proč ne, nejsme v restauraci oceněné nějakým francouzským výrobcem pneumatik...


Kromě vynikajících tots narazíte na ještě lepší hovězí maso, nějakej ten sýr a hlavně spoustu, spoustu, obří spoustu omáčky Level 10. Omáčky uzené, kyselkavé, sladké, majonézovité, lehce pikantní a od všeho tohodle stejně. Vyladěná jak japonský hodinky se švýcarským strojkem. Přes všechnu tu chválu na omáčku bych zapomněl pochválit i samotný hovězí. Mělo opravdu vynikající chuť lepšího hovězího. Udělaný přesně tak, aby nebylo syrový a zároveň aby nebylo vysušený. Na jedničku. K tomu karamelizovaná cibulka. Krásně nasládlá, krásně kluzká, všudypřítomná.


Beef and Tots jsou hroznej mišmaš. Prostě takovej bordel a chaos na papíru. Ale vynikající. Dáte si jednu kroketku, trochu masa, sýr, cibulku, omáčku a znova. Znova a znova. Znova a znova a najednou nemáte co jíst. Je to prostě pecka, kterou sníte jedním dechem. Za mě obrovskej palec nahoru přijít s podobným jídlem a nepochybuju o tom, že nějakou variantu Beef and Tots od Amici uvidíme i od ostatních podniků. Konkurence bude ale chybět jedna zásadní věc. Level 10 omáčka. Omáčka, díky které se z tohodle mišmaše stává exkluzivní krmě hodna všech milovníku rychlých jídel.

Cena je 169 korun. To mi původně přišlo docela dost. V podstatě ale dostanete Level 10 burger rozebranej na jednotlivý suroviny se smaženýma kroketama místo housky. A ještě k tomu o 40 korun levněji. Já si nemůžu pomoct, ale pro mě je to win-win situace. Tuplem, pokud držíte diety a pečivo nejíte... :) Navíc tohle jídlo nebude tak náchylný na rozvoz oproti klasickýmu burgeru.

Amici umí. Umí omáčky, umí maso, umí inovovat nabídku, umí udělat podnik, kde si i přes zaměření na rozvoz můžete sednout a zbaštit jídlo na místě. Prostě umí. Je to o chlup dražší (na ostravský poměry), ale prostě to za to stojí. Beef and Tots Level 10 za ty peníze stojí všema deseti. Pokud máte chuť na nějakou správnou prasárnu a nevadí vám lehce pikantní omáčka, běžte do nich.

2 komentáře:

  1. Chuťově fajn, ale počítejte s tím, že se z toho nenajíte (krabička na první fotce zabírá zhruba podobnej prostor jako krajíc chleba). Možná pokud by jste byli 60ti kilová holka...

    OdpovědětVymazat