středa 25. května 2022

Šašlik podle Honzy Důrase

TATABAZAR 

Pročetl jsem celou svoji knižní kuchařskou sbírku, kterou mám od Jirky Babici, a teda musím říct, že v nich všude řádí démon alkohol. Po přečtení desáté knížky jsem musel navštívit psychiatra a doporučil mi se vypsat z traumatu. Inu, jdu se vypsat a hodit vám sem jeden recept. Taky moc nechápu, proč se mi všichni smějou, že vařím podle Babicových kuchařek. Však co je špatnýho na tom smíchat tatarku, vodku a minerálku a naložit v tom maso? Vůbec nic. Pojďte to zkusit taky.

Suroviny:
600 gramů krkovičky
2 bobkové listy
4 celé pepře
1 citron
půl sklenky minerálky
1 lžička soli
půl lžičky mletýho pepře
panák vodky
250 gramů cibule
tatarka nebo majonéza (Babica si dělal svoji, já sem línej)

Recept je podle nějakýho pana Honzy Důrase. Pána neznám, internet ho nezná a beztak ani neexistuje. A pokud jo, tak to musí být extratřída. Ne každej si může dovolit dávat recepty mistru Jirkovi a ještě k tomu nechat otisknout jeho recept v mistrově kuchařce. Klobouk dolů.

Samotný vaření je jednoduchý. Nakrájejte cibuli na větší kusy a dejte do mísy. Pak nakrájejte maso na kostky a dejte taky do mísy. Přidáme tatarku nebo majonézu. Nešetříme na sobě. A přidáme sůl, koření, šťávu z citronu, minerálku a nezapomene na panáka vodky. Jednoho do jídla, jednoho do sebe. A pak do druhé nohy, že jo. Všechno promícháme a necháme odležet v ledničce do druhýho dne.

Pak maso napícháme střídavě s cibulí na špejle a dáme buď na gril nebo do alobalu a do trouby. Pokud zbyde cibule, hodíme ji do alobalové mističky a opečeme taky. Po upečení s chutí sníme. Maso je celkem dobrý, ale na to, kolik je tam surovin, tak je chuťově celkem nudný a laciný. Ale je tam vodka a to se počítá!


4 komentáře:

  1. Fakt bavi me to cist. Vydej knihu a bude to bestseller.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. A rovnou alespoň dvě příchutě! A Metaxou taky nic nezkazíš!

      Vymazat