středa 13. dubna 2022

Maestro Classic Beef, McDonald's

Pořádný kus umění

Mona Lisa, odhad 18 miliard korun, Spasitel světa, 10 miliard korun, Hráči karet od Cézanna, 5 miliard korun, Maestro Classic Beef v McMenu, 195 korun. Jó slogan "Pořádný kus umění" dává smysl. Halt umění není pro socky. Tak šrajtofle ven, obrátit naruby a jdeme se podívat do galerie McDonald's. Jako první uměleckej kousek jsem si vybral Maestro Classic Beef.


Hned na úvod musím poznamenat, že umění nerozumím. Nad televizí mi sice visí Zpívající ryba od Joana Miró, ale jenom kopie. Originál mám ve sklepě. Každopádně moderního umění a surrealismu se jen tak nezaleknu. No umělecký projev McDonald's v podobě Maestro Classic Beef mi lehčí jizvu na duši zanechal. Posuďte sami.


Pořádný kus umění. Pořádný. Kus. Umění. Pravý umění je za tohle chtít 149 korun samostatně. No jdeme dál. Maestro Classic Beef obsahuje hovězí maso, čedar, slaninu, čerstvou cibuli, kyselou okurku, kečup a hořčično-bazalkovou omáčku. Kombinace celkem fajn. Taková obyčejná. Lehce vybočuje tak možná ta druhá omáčka. Proč ne, už jsme u McDonald's měli i impotentnější novinky. Navíc původní Maestro Classic z roku 2017 mi kupodivu chutnal a dodnes na něj vzpomínám, jako na jeden z těch nejlepších Maester. Pořád nuda, ale dobrá nuda.


Bohužel letošní verze Maestra Classic ve mně kladný vzpomínky vyvolávat nebude. Po zakousnutí jsem hned ucítil jednu hlavní chuťovou linku a ta se táhla skoro celým sendvičem. Byla to chuť extrémně koprových okurek. Koprových okurek, který dokázaly bezpečně přebít zbytek chutí. Bylo cítit i maso, trochu člověk postřehl i hořčici. Ale bazalka? Vůbec. Sýr? Vůbec. Možná tak rajčata. Jo a na slaninu si nepamatuju. Jak tak prolízám fotky, tak mi ji tam nejspíš dokonce zapomněli dát. Umělci.


Nejzajímavějším momentem celýho sendviče byly kousky s červenou cibulí. Ty měly alespoň šanci lehce bojovat s koprovýma okurkama. Maso bylo suchý. Houska byla suchá. Kečupu málo. Omáčky nahoře bylo víc, ale pořád to nestačilo. Maestro Classic Beef působil suchým dojmem. Jako Maestro Classic Beef není nejhorší burger. Ale mi nesedl. Celkově suchej, nezajímavej, bez slíbené slaniny a plnej koprové chutě z okurek. Moji peněženku tímhle větrat znova opravdu nebudu.


Tajnej tip pro vás čtenáře. Když si nedojedený zbytek Maestro Classic Beef ohřejete doma v mikrovlnce, přidá mu to na vláze a ubere na suchosti. Ale chuť to nevylepší. Pořád dost nuda. A znova musím zmínit tu cenu. 149 samostatně a 195 ve velkým menu. To opravdu ne. Nedokážu si představit, že by si za tyhle peníze opravdu někdo dokázal vychutnat burger z mraženýho a suchýho masa. Za zkoušku pro fanoušky stojí. Ale pro fanoušky fast foodů. Fanoušci burgerů jako takových budou nepochybně zklamaní. Minimálně pokud ho dostanou ve stejným zpracování jako já...

2 komentáře:

  1. Český McD už naprosto ignoruji, všechno co tam bylo dobré už zrušili a teď mám na mysli umělecká díla jako originální velký Tejsty nebo Kántryho... A cenová politika - tak to ať táhnou do mindže taky! Když McD tak v Polsku! Za sto pade (podle kurzu) Dvojitý čtvrt librak pikantny s jalapeňos ve velkém menu s peprovymi brambůrky v ceně s omáčkou dle výběru. V ČR si už nevyberu fakt nic :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemůžu jinak než souhlasit. Nebýt tohodle blogu a psaní o novinkách, tak do McDonald's vkročím dvakrát do roka.

      Vymazat