Sýrová sezóna 2012
Třetí a poslední z letošní sýrové rodiny přišel na řadu. Celkem dobrej nápad od McDonald's vytvořit konečně něco novýho, něco co tu ještě nebylo, něco neobvyklýho. No řekněte sami, viděli jste někdy v nabídce českých fast foodů hamburger s plesnivým sýrem? Já osobně si nic takovýho nemůžu vybavit. Bohužel to McDonald's nedotáhli do konce a tak jak třetí Blue Cheese přišel, tak taky odejde... Proč?
Začněme hezky od začátku. Blue Cheese obsahuje sýr s modrou plísní, hovězí placku, salát, rokfórovou omáčku a to všechno v ciabattě. Kombinace jednotlivých surovin zní parádně a pro milovníky české Nivy by tohle mohlo být terno jak cyp. Bohužel řetěz je jen tak silnej, jak je silnej jeho nejslabší článek. A tenhle hamburger má slabších článků víc. Co se týká salátu a masa, tak u toho je všechno OK a dostanete to, na co jste u McDonald's zvyklí. Problém jsou ostatní suroviny a sice jejich nevyvážený chutě. Když si člověk koupí hamburger s plesnivým sýrem a rokfórovou omáčkou, tak by čekal, že hamburger bude smrdět přes zeď do vedlejší prodejny a bez ústní vody druhej den vás nepustí do práce. Bohužel chuť plesnivých sýrů tenhle hamburger jaksi postrádá a jen vás tak lehce lízne, aby se neřeklo.
Samotnej plátek plesnivýho sýru je na tom ještě celkem dobře a i když nemá tak výraznou chuť a vůni, tak přecejen jde poznat jeho původ. Bohužel dostanete tenkej pláteček a ten celou chuť sám neutáhne. A co se týká omáčky, tak ta si říkat rokfórová nemůže ani náhodou. Chutná spíš jako majonéza. Originální Roquefort (z kterýho se vyrábí rokfórová omáčka) sem sice neměl možnost nikdy ochutnat, ale spojení slov "Francie" a "plesnivej sýr" vám dává tušit, že omáčka by měla mít aroma rozkládajícího se hrocha.
A ještě ke všemu tu máme ciabattu. Její chuť je výrazná a sama o sobě celkem dobrá. Konečně houska, která opravdu chutná jako pečivo a ne jako pokus o pečivo. Něco jako housky v letních kampaních. Bohužel její výrazná chuť přebíjí slabou chuť plesnivýho sýra a působí jako pomyslnej hřebíček do plesnivé rakve.
Nelze říct nic jinýho, než škoda. Mohl to být výbornej, smradlavej hamburger. Takhle se ztratí v análu dějin a zbude po něm jen málo smrdutej flek. Přitom by stačilo, aby si lidi od McDonald's dali víc záležet na omáčce. Zákazníci, kteří nemají rádi smradlavý sýry, si ho nekoupí a zákazníky, kteří smradlavý sýry rádi maj, zklame. Chuť pečiva s masem a voláním nivy o pomoc není to, co si člověk představí pod názvem Blue Cheese... Snad to ale není poslední pokus McDonald's o smrdutej sandwich a dočkáme se třeba McTvarglu. :)
Cena je stejná jak u německýho bratra. 95,- samostatně a 135,- v McMenu.
A tím nám vlastně končí poslední recenze na sýrovou sezónu 2012. Sluší se říct, že král zůstal neporažen a kraluje si dál. I když měl letos na mále díky schwarzwaldu a nikdy nebyl tak blízko porážce, stejně si udržel pozici. Ať žije Swiss King! Jinak sýrová sezóna končí 11. března a pokud se vám nechcou počítat zbývající dny, tak věřte, že končí přesně s anketou vpravo na stránkách.
Žádné komentáře:
Okomentovat