sobota 30. listopadu 2019

Pikantní McFlavor Fries a Višňová taštička, McDonald's

A cenu za nejblbější název produktu za rok 2019 vyhrává... McFlavor Fries! Nebo ne? Máte lepší tip? Hurá s ním do komentářů. Ale u mě osobně McFlavor Fries vítězí na plné čáře. McFlavor Fries. Řekněte si to nahlas. McFlavor Fries... Že to nejde? Skoro jazykolam, ale hlavně u toho člověk vypadá jak idiot. No naštěstí máme objednávací panely, tak to nikdo vyslovovat nemusí. Jdeme na recenzi.


Předchozí verze Hranolek vytuněných jako nikdy a'k'a Cheese Fries (to je alespoň název!) se zjevně až tak dobře neprodávala, tak tu máme rovnou nový verze dvě. Na antisociálních sítích si dost lidí stěžovalo na předchozí sýrovou omáčku, respektive čekali sýr a dostali omáčku. Tuhle naprostou katastrofu a předzvěst apokalypsy samozřejmě nemohl nechat McDonald's bez povšimnutí. Což je škoda. Mně ta minulá lehce smradlavá omáčka, z které byl cítit i pravej sýr, celkem chutnala. Za mě byla špatně jedna věc a to byla příšerná cena. A protože zjevně nemám takovej společenskej přesah jako Facebook (a to přesto, že vaše data bezostyšně prodávám Rusům za panáka vodky měsíčně už celých osm let), tak v McDonald's udělali přesně to, co neměli. Změnili omáčku, ale cenu nechali stejnou a možnost dát si je k menu místo obyčejných hranolek za příplatek pořád chybí...


I přesto jsem se je jal ochutnat. A zklamaly. Cheese Fries jsem si párkrát dal, i když jsem si vždycky zanadával na cenu. Tyhlety Pikantní McFlavor Fries jsem si dal poprvé a naposled a nepikantní ani zkoušet nebudu. Proč? Tři důvody. Omáčka. Je to taková ta obyčejná chemická sýrová omáčka, kterou znáte z kina nebo od konkurence. McDonald's se chtěl zavděčit stěžujícím si davům, ale vylezl z toho až děsivě strašidelnej průměr. Kromě chemosýra ucítíte i jistou pikantnost. Začne to na dvojce z deseti, skončí to tak na čtyřce po dojedení porce. Slovo pikantní tak celkem sedí pro obyčejný lid. Pikantnost tam je, ale nebude vám kazit hlavní chod. Rozhodně nic, kvůli čemu byste sáhli celkem hluboko do peněženky.

Druhej důvod se taky týká omáčky. Protože to není ta lehká jemná omáčka jako minule, ale těžká hutná lepivá hmota, tak vám zaručeně zabije křupavost hranolek. Každá hranolka, která to schytá omáčkou, zvadne a rozmočí se. Popisek na webu: "Vychutnej si vaničku křupavých hranolků se sýrovou omáčkou a se slaninou v klasické nebo nově v pikantní variantě." je tak lež hned na dvou frontách. Nevychutnáte si nic a už vůbec nic křupavýho.


Třetí důvod? Ta cena je prostě špatně. Dal jsem si Pikantní McFlavor Fries, Big Tastyho a taštičku a nechal jsem tam skoro dvě stovky. Za to jsem mohl mít čerstvej burger v klasické burgrárně. Jo kdyby šly ty hranolky za příplatek vyměnit v menu tak, jak to dělají všechny konkurenční podniky na celým světě, tak by to byla jiná. Ale jiná minule u Cheese Fries. Pikantní McFlavor Fries by nestály ani za desetikorunovej příplatek. Osobně mě zvadlý hranolky se sýrovou chemkou za srdce nevzaly. Za 59 korun už vůbec ne.

A slanina? Ta chutnala divně a voněla (smrděla) jako by ji bylo lepší sníst dva dny zpátky. Takovej ten nepřirozeně nakyslej zápach, kterej u uzenin nemá co dělat. Samozřejmě mohla načichnout od omáčky, tak jsem to nijak nehrotil. Ale nepřišla mi nejčerstvější. I když to byl ten nejmenší problém McFlavor Fries... Za mě osobně je můžete klidně vynechat. Nepřijdete o nic vyjímečnýho. Kupte si radši Big Mac navíc. Nebo momentálně Swiss King menu s obyč křupavýma hranolkama.


Višňová taštička nezklamala. Překvapila mě jak velikostí (jako vždy), tak i chutí. Višňovej vnitřek je vynikající. Tyhlety ovocný vnitřky McDonald's umí. Co mě trochu zklamalo byla tvarohová část. Kdyby to byl čistej tvaroh, tak by to byla pecka, ale je to spíš taková ta slazená tvarohová náplň, kterou používají pekárny, aby ušetřily. Víc než po tvarohu chutnala bílá náplň po cukru.


K višňové části se ta pseudotvarohová hodila, ale po pravdě bych si ji příště dokázal představit i jen jako višňovou. Víc by vynikla ta parádní kyselkavo-sladká chuť višní, kvůli které si raz za čas člověk neodolá koupit višňovej kompot. Ale i tak je to za 29 dost dobrá koupě a pokud vám podobný věci chutnají, zklamaní asi nebudete.

Tolik k novinkám. Stejně to tu ale nikdo teď číst nebude, protože mají všichni mastnou hubu od Swiss Kinga...

1 komentář:

  1. No mně taštička trochu zklamala, čekala jsem asi trochu ovocnější chuť, třeba ta ?borůvková/černý rybíz? co byla nedávno mi přišla o dost lepší. Tohle bylo na můj vkus až moc sladký, kyselejší náplň mi vyhovuje víc :) Hranolky už nebudu znovu zkoušet, samy o sobě jsou za ty peníze bez nějaké zvláštní přidané hodnoty... Ale zajímala by mě případná recenze na naked Cheese kinga :D

    OdpovědětVymazat