pondělí 2. září 2019

Clubhouse Beef Naked a Sýrová kolečka s liškami, McDonald's

"Dle McDonald's si mohou teď zajít vyznavači tvrdého fitness režimu do restaurace McDonald's i jindy, než když mají svůj „cheat day“.  Tento předpoklad samozřejmě zakládají na tom, že bez housky spadne výrazně u celého pokrmu množství sacharidů a kalorií, které obsahuje. Daný počin je zároveň odpovědí na  „gluten free“ vlnu, kdy na bezlepkovou dietu přechází i lidé, co nemají přímo alergii na lepek. A existují i další masožravci. Například influencer z Apple komunity, Petr Mára, přiznal v podcastu Brocast, že chodí do McDonald's na burger, kdy sní maso a housku nechá. Je totiž vyznavačem carnivore diety a živí se primárně masem. Jemu a zástupcům podobných stravovacích režimů tak může Naked burger udělat radost."

Tolik z článku tady. A protože pro tvrdý fitness přímo žiju a s lidma bez Apple telefonu se ani nebavím, tak jsem si nemohl nechat tuhle novinku ujít. No kdo jinej než fanoušek Applu by dal za burger bez housky naprosto stejný peníze jako za burger s houskou, to dá rozum.


Podle již zmíněnýho článku nás naháči budou oblažovat pravidelně a Clubhouse je taková první vlaštovka. A bez mučení se přiznám, že já z toho nějak odvařenej nejsem. Burger bez housky je pro mě jako burger bez housky. Kdybych měl chuť na salát, dám si jejich Caesar salát, kterej není vůbec špatnej. Ale vytvořit tohle by mě nikdy nenapadlo. No ale zkusit se má všechno, tak proč se nezakousnout do naháče...


Po usednutí ke stolu jsem chvilku přemýšlel, jak to mám vlastně sníst. Příbor nikde a rukama... to by bylo moc i na mě (nebylo, ale čistý triko, znáte to). No zvedl jsem zadek a pro příbor si zašel. Podle všeho by ho měli dávat automaticky, takže jen zapomněli. Nevadí. No pak jsem zjistil, že to mám poskládaný naopak než je na obrázku. Masem hore, omáčkou dule. To je podle jejich interních předpisů ale taky správně. Takže v pohodě. No ale i tak jsem se při pohledu na obsah papíru nemohl zbavit myšlenky, že si ze mě někdo jen robí řiť.


A tak nějak jsem se z toho pocitu nevykřesal po celou dobu. Baštit příborem maso se salátem by mě ani nevadilo. Ale do toho lovit sýr, pižlat slaninu, honit po papíru omáčku... No nevím. Nejvíc mě ale zklamalo maso. Maso bylo suchý a přinejlepším vlažný.


Pod masem už to bylo o chlup lepší. O chuťovej chlup. Omáčka z Big Maca je pořád stejně super kyselkavá, slanina celkem kvalitní, sýr ušel v kombinaci s masem, červená cibulka a rajčata dodávaly naháčovi ten správnej salátovej pocit a salát samozřejmě jakbysmet.


Ale pořád pižláte jen suchý maso s dvouma plátkama slaniny, plátkem sejra a trochou zeleniny. V čem je problém, říkáte? Za mě v ceně. 119 korun samostatně a 149 v menu. Stejná cena jako u verze s houskou. Samozřejmě pokud si dáte hranolky, tvrdej fitness bude muset být ještě tvrdší a sacharidů do sebe dostanete nejspíš dvakrát tolik. Pokud si jako přílohu dáte salát, máte vlastně salát k salátu. A samostatně si to dát, to máte tak na svačinku. Za 119 korun...


Nevím no. Prostě si z nás asi fakt začínají střílet. A to jsem ještě nevytáhnul to, že Tastyho prý zmenšili kvůli fantastickým novinkám, který nás zaručeně čekaly. Víc místa na housky v kuchyni a tak.... Takže to nechám na vás. Clubhouse je jeden z těch lepších burgerů a jeho nahatá verze možná není špatná, ale že bych to potřeboval zkoušet znova, to teda fakt rozhodně ne. Nejenže se skoro nenajíte, ale ani o dietě nemůže být řeč. O klasické dietě vůbec (dresink, slanina, sýr, hranolky) a ani o carnivore. To by tam zase nesmělo být nic kromě masa.


Nezlobte se na mně, ale suchý maso s omáčkou nakydanou na papíru za 119 korun bych od lídra trhu nečekal. Asi nemám co víc dodat.


Směs sýrů s liškami ale překvapila příjemně. Houbová chuť je stejná jako u houbových instantních jídel. Taková ta silná hříbková příchuť, kterou nejspíš znají všichni studenti bydlící na kolejích. Je stejná napříč výrobci a přestože je nepochybně silně umělá, tak je boží. Tyhle kolečka mají úplně tu stejnou silnou hříbkovou příchuť plus je tam samozřejmě obří sýrová nálož. Ladí to k sobě. Jsou v nich i kusy hub, nejspíš proklamovaných lišek, ale takhle chuťově silný lišky jsem ještě neviděl. Takže bych to opravdu viděl na kombo lišky plus chemie. Ale ta chuť za ten hřích stojí. Cena je OK. 39 korun za tři kousky k menu. Pro milovníky hub a instantní houbové příchutě povinnost.

Takže kolečka ano, naháč ne. Za mě. Nahatý verze tak přenechám bezlepkům, kteří si musí potupně platit stejnou částku za míň jídla, protože... protože nevím. Asi toho mají celiaci málo na bedrech, tak je třeba je trochu podojit. Český McDonald's zase jednou ukázal, jakou cestou se nevydávat.

1 komentář:

  1. Příbor se k němu nedával vůbec (nám. Svobody, Brno).

    OdpovědětVymazat