pondělí 19. září 2016

Mr. Curry a nový Herr Germán, Parky's

Tuhle jsem četl, že ministr financí našel pár miliard, aby mohl přidat důchodcům tři stovky. To je sice milý (pokud jste důchodce), ale na prd (pokud nejste důchodce). Za tři stovky si dneska dáte tak leda dobrej oběd s flaškou podprůměrnýho vína. Ale to hlavní se v médiích nedočtete. Parky's začalo dělat sezónní nabídky! Podzim tak sebou přinesl pár nových párků a pár změn. Já prubnul novinku Mr. Curry a předělanýho Herr Germána.


Mr. Curry je vlastně takovej Currywurst v rohlíku se smaženou cibulkou. Takže vídeňskej párek s kari kečupem, kari kořením, v rohlíku a nahoru ta smažená cibulka. Kombinace jednoduchá, libozvučná, okozvučná a vlastně i jazykozvučná. Chuť vídeňskýho párku je fajn. Klasický párek ve své nejlepší fabrikální podobě. Lepší z masokombinátu (to je slovo! masokombinát...) už asi neseženete. Omáčka byla taky fajn. Je to sladkej a hustej kečup líznutej kari chutí.


Smažená cibulka tomu přidá zajímavou úroveň. I když, co mě se týče, celkem zbytečnou. Omáčka s párkem a kari by stačila. Houska byla tentokrát trochu míň opečená. Ohledně těch housek (rohlíků? briošek?) mám vůbec hodně rozporuplných zkušeností. Tak akorát opečený jsou každou třetí návštěvu, jestli vůbec. To by chtělo zlepšit. Ale zpátky k chuti. Chuťově je to samozřejmě obyčejný rohlík. Možná malinko sladší, ale pořád převládá jasná chuť bílýho pečiva. Samotný kari koření pak bylo velkým zklamáním. Kari jste cítili víc v nose než v puse. Já bych čekal pořádnou porci pikantního koření. Dostal jsem porci leda tak na dozdobení s chutí přinejlepším průměrnou.


Verdikt? Ač koření bylo slabší a houska nebyla moc propečená, celkově jsem si pochutnal. Vídeňskej párek byl fajn a omáčka taky. Cibulka zastala práci koření jakožto třetí dochucovací suroviny. Trošku víc opíct housku, sehnat kvalitnější koření a dát ho třikrát tolik, bude to ideál. Takhle je to fajn, pochutnáte si a nejspíš si ho dáte někdy znova. Ale gastronomickej superzážitek nečekejte. A cena? Tady to pan majitel půlky republiky před volbama nevychytal a zdražil! Podobný párky stály 45 korun českých, teď za něj chtějí 55 korun českých. To už je dost na párek v rohlíku. Ale tenhle za ty peníze ještě stojí.


Bohužel to samý už nemůžu říct o novým Panu Němcovi. Původní Herr Germán (recenze ZDE) měl klasický kysaný zelí a kyselý okurky. Tenhle má zelí červený a smaženou cibulku. A já se ptám proč? Warum? WARUM HAST DU ES MACHEN, HERR BABIŠ?! Jako klobáska pořád fajná, houska dejme tomu. Ale červený zelí místo kysanýho? Bez okurek? Proč? To je jak vzít motorku, vytáhnout z ní motor, dát tam šlapky od kola a sundat sedátko. A tu máš. Parádní kombinace vepřovýho, hořčice a hlavně kyselýho (!) zelí s kyselýma (!) okurkama je fuč. Teď je to o smažené cibulce a nijakým červeným zelím. Tohle by se nemělo jmenovat Herr Germán, ale Herr Voserman. Ani kočka ani pes. Slátanina.

No dobře, nebudu tak přísnej. Sníst se to dalo. Ale původní Herr Germán byl o bamtrilión lepší. Cena taky 55 korun českých a znova si ho dávat nebudu. Ne dokud Němec znova nepovstane a nevrátí se v původním geniálním složení. Ja!

PS: Měl jsem i párek od Parky's na Dnech NATO a nedostal jsem účtenku! Těžký to život stánkařů s EET... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat