čtvrtek 2. srpna 2018

Caesar bageta, Bageterie Boulevard

Přišel, viděl, chtěl ochutnat Flank Steak & Comté bagetu. Vyprodáno. I ty, Krůto Provencale, její bratrobageto? Vyprodáno. A tak Caesar bageta byla vržena!


Po dvou předchozích kladných zkušenostech s Bageterií Boulevard jsem se osmělil a zašel ochutnat promo. Ale zjevně jsem byl předběhnut kilokopou dalších zákazníků (nebo jednou a půl Halinou) a nezbylo na mě. Dost možná už mají doskladníno, ale já si musel vybrat jinou. Vybral jsem si Caesar. Caesar salát je takovej ten mexicko-americkej salát, co nesmí chybět v žádným hotelu. Dá se dát to bagety? Dá! Dá se to pak jíst?


Dá! Obsahuje kuřecí steaky, parmezán, salát, slaninu a caesar dresink. Dal jsem si ji ve světlým pečivu. První šok. Ta bageta je studená! Ale ona tak má být, zahlásil mozek. Tož dobrá tedy. Bageta byla dobrá. Měkká, takže neřeže patro. Salátu tam bylo hodně. Byl nasekanej na velký kusy. A takovej nějakej flekatej a hořkej. Jíst se dal v pohodě. A taky to bylo asi jediný reálný minus téhle bagety.


Slanina byla parádně vypečená. Chutná, uzená, chutná a uzená. Parmezán byl opravdovej parmezán. Krásná a silná slaně-sýrová chuť a konzistence rozplývající se na jazyku nenechává lidi na pochybách. Obého tam dosti bylo. Caesar dresink je kapitola sama o sobě. Ohromně hutná majonéza dochucená tu trochu ančovičkou, tu trochu řízu dijonskou hořčicí, tu trochu do kysela. Za mě super. Budu machrovat. Doma umím lepší, ale jakožto polotovar bych si ten jejich dresink z Bageterie v lahvi klidně koupil. Chutnal.


Kuřecí steaky aneb kuřecí prsíčka nasekaný na menší kousky byly taky celkem fajn. Nebyla to ta top surovina téhle bagety, ale cítit ve zbytku šla. Prsíčka na sobě neměly žádný bláznivý koření. Chutnaly jako kuřecí prsa. Krása téhle bagety spočívá v pár jednoduchých surovinách a stejně jako v tolik oblíbené salátové variantě, v jejich vyladění. Caesar majonéza se chuťově hodí perfektně ke všemu. Ke kuřeti, slanině, sýru i salátu.


Za mě tahle bageta byla další příjemný překvapení. Přebila i lehký rozpoložení z nedostatkových promo baget. Cena je 89 korun za samostatnou bagetu. Menu bude stát okolo 149 korun. Osobně si myslím, že ten jejich čaj a brambory za takovej příplatek nestojí. Ale nechám to na vás. Bageta jako taková ta ty peníze stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat